گلکسی زد فلیپ ۵ در حالت تاشو هیچ شکافی ندارد

تیزری که اخیرا سامسونگ از گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ منتشر کرده است طراحی این گوشی را به طور کامل نشان می دهد. طبق این تیزر گوشی جدید سامسونگ در حالت تاشو هیچ گونه شکافی ندارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در روزهای آینده از گوشی های جدید و دیگر محصولات […]

تیزری که اخیرا سامسونگ از گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ منتشر کرده است طراحی این گوشی را به طور کامل نشان می دهد. طبق این تیزر گوشی جدید سامسونگ در حالت تاشو هیچ گونه شکافی ندارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در روزهای آینده از گوشی های جدید و دیگر محصولات رونمایی خواهد کرد. پیش از رونمایی تیزر رسمی این گوشی ها منتشر شده که در آن مشاهده میشود این گوشی طبق شایعات قبلی در هنگام تاشدن هیچ گونه شکافی ندارد. بنابراین این گوشی پر برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت بیشتری خواهد داشت.

البته در این تیزر اطلاعات زیادی در مورد گلکسی زد فلیپ ۵ ارائه نمیشود. البته پیش از معرفی بسیاری از ویژگی ها و مشخصات این گوشی منتشر شده و در زمان معرفی از تمام ویژگی های آن اطلاع داریم. از مهمترین ویژگی های این دستگاه می توان به بزرگتر شدن نمایشگر بیرونی آن نسبت به نسل قبل و همچنین تغییر طراحی لولای آن اشاره کرد که مقاومت آن را افزایش می دهد.

سامسونگ در مراسم آنپکد خود که ۴رار است در تاریخ ۴ مرداد برگزار شود از محصولات و نسل جدید گوشی های تاشو رونمایی خواهد کرد. با توجه به زمان اندک تا معرفی رسمی، به زودی محصولات جدید و ویژگی های آنها عرضه خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال