گلکسی زد فلیپ ۵ با بهبودهایی در عملکرد و نمایشگر معرفی شد

سامسونگ در مراسم امروز از نسل جدید گوشی های گلکسی زد فلیپ ۵ همراه با بهبودهای نمایشگر و عملکرد بهتر در قسمت لولا رونمایی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در هالی گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ معرفی شد که علاوه بر تغییراتی در طراحی ، قابلیت FlexCam نیز به دوربین آن […]

سامسونگ در مراسم امروز از نسل جدید گوشی های گلکسی زد فلیپ ۵ همراه با بهبودهای نمایشگر و عملکرد بهتر در قسمت لولا رونمایی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در هالی گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ معرفی شد که علاوه بر تغییراتی در طراحی ، قابلیت FlexCam نیز به دوربین آن اضافه شده است. همچنین لولای جدید و معطف نیز از دیگر تغییرات آن نسبت به نسل قبل است.

سامسونگ برای نمایشگر اصلی این گوشی از نوعی لایه ضد ضربه استفاده کرده است. همچنین با تغییراتی در پنل پشتی باعث استحکام بیشتر نمایشگر آن شده است. در بین گوشی با هدف حفاظت بیشتر از استاندارد IP68، قاب آلومینیومی و محافظ صفحه گوریلا گلس ویکتوس ۲ استفاذه شده است. این گوشی در حالت غیرگسترده قابلیت های بیشتری را به کاربر ارائه کرده و بدین ترتیب تجربه کاربری بهتری را خواهد داشت.

گلکسی زد فلیپ ۵ دارای نمایشگر اصلی ۶.۷ اینچی از نوع داینامیک امولد بوده و نمایشگر بیرونی نیز ۳.۴ اینچ است. اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیز در این گوشی به عنوان پردازنده استفاده شده است. در پنل پشتی نیز دوربین دوگانه قراردارد که دوربین فوق عریض و دوربین زاویه عریض هر دو ۱۲ مگاپیکسلی هستند. دوربین سلفی نیز ۱۰ مگاپیکسل است. گلکسی زد فلیپ ۵ همراه با باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال