سامسونگ در مراسم آنپکد بعدی از گوشی های تاشو رونمایی می کند

سامسونگ قصد دارد در مراسم آنپکد بعدی از گوشی های تاشو جدید خود رونمایی کند. البته پیش از این گزارش های مختلفی در مورد زمان رونمایی گوشی های تاشو منتشر شده بود اما به گفته این شرکت کره‌ای این مراسم در ۲۰ مرداد به وقت تهران انجام میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

سامسونگ قصد دارد در مراسم آنپکد بعدی از گوشی های تاشو جدید خود رونمایی کند. البته پیش از این گزارش های مختلفی در مورد زمان رونمایی گوشی های تاشو منتشر شده بود اما به گفته این شرکت کره‌ای این مراسم در ۲۰ مرداد به وقت تهران انجام میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ پوستری را در ارتباط با مراسم خود منتشر کرده که در آن نام محصولات قابل عرضه به صورت هشتگ مشخص شده است که شامل گلکسی زد فولد ۳، زد فلیپ ۳، ایرباد گلکسی بادز ۲ و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ خواهد بود.

با توجه به محصولات موجود در این پوستر می‌توان نتیجه گرفت سامسونگ امسال گلکسی نوت را معرفی نمی کند و احتمالاً تمام توجه این شرکت روی نسل بعدی گلکسی فولد معطوف خواهد بود.

طبق شایعات که اخیرا منتشر شده احتمالاً گلکسی فولد ۲ نمایشگر امولد خواهد داشت که هرکدام ۷.۵۵ اینچ و ۶.۲۳ اینچ خواهند بود. چیپست اسنپدراگون 888 در آن استفاده شده و مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و اندروید ۱۱ خواهد بود. گوشی های تاشو سامسونگ مجهز به ۵ دوربین خواهند بود که ۳ دوربین ۱2 مگاپیکسلی در پنل پشتی قرار خواهند گرفت. دوربین سلفی زیر نمایشگر و ۱۶ مگاپیکسل خواهد بود. نمایشگر بیرونی نیز خود به تنهایی به یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی مجهز است.

گلکسی زد فیلیپ 3 نیز به چیپست به ثبت‌نام و ۸۸۸ رم ۸ گیگابایتی و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. هر کدام از نمایشگر های آن نیز شامل ۶.۷ اینچ از نمایشگر داخلی و ۱.۹ اینچ نمایشگاه بیرونی خواهد بود. در این مراسم سامسونگ گلکسی واچ ۴ در مدل های عادی و کلاسیک رونمایی می شود. گلکسی بادز ۲ نیز با رنگ های مختلف در این مراسم عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال