گلکسی زد فولد ۵ بدون شکاف بین نمایشگر از راه رسید

سامسونگ در رویداد آنپکد امروز از گوشی جدید گلکسی زد فولد ۵ رونمایی کرد. این گوشی پنجمین نسل از گوشی های تاشو این شرکت محسوب میشود و سامسونگ در آن از سخت افزارهای قدرتمند. بهمراه تغییرات ظاهری نسبت به قبل استفاده کرد ه است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گلکسی زد فولد […]

سامسونگ در رویداد آنپکد امروز از گوشی جدید گلکسی زد فولد ۵ رونمایی کرد. این گوشی پنجمین نسل از گوشی های تاشو این شرکت محسوب میشود و سامسونگ در آن از سخت افزارهای قدرتمند. بهمراه تغییرات ظاهری نسبت به قبل استفاده کرد ه است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گلکسی زد فولد ۵ با تغییراتی اندک در طراحی و سخت افزارهای قدرتمند معرفی شد. در نسخه جدید این گوشی دیگر شکاف بین نمایشگر مشاهده نشده و این تغییر مهمی در این گوشی است. نمایشگر این دستگاه نسبت به نسخه قبل دارای مقاومت بیشتری بوده و استحکام پنل پشتی نیز افزایش یافته است. سامسونگ در این گوشی از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده کرده است. همچنین یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز انرژی آن را تامین می کند.

تغییرات ظاهری گلکسی زد فولد ۵ بسیار اندک است. اما بزرگترین تغییر حذف شکاف بین نمایشگر است که بسیار به چشم می آید. این تغییر باعث چسبیدن دو صفحه نمایشگر در هنگام بستن است. ماژول دوربین در قسمت پشت نیز تغییراتی را به خود دیده است. در این ماژول فلش LED نیز درون آن دیده میشود. در هابمع پارسال این فلش در بیرون و در سمت راست قرار داشت. سامسونگ در قسمت لولا از فناوری Flex Hinge استفاده کرده است. این فناوری با ساختار ریلی مانند استحکام بدنه را افزایش داده و باعث می‌شود تا گوشی در برابر ضربات فیزیکی مقاومت بیشتری داشته باشد. نوع لولا به گونه ای است که ضربات را پخش و از آسیب به بدنه جلوگیری می کند. این گوشی که به عنوان باریک ترین و سبک ترین گلکسی فولد از آن نام برده شده دارای نمایشگر بیرونی ۶.۲ اینچی است. نمایشگر داخلی نیز ۷.۶ اینچ است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال