گلکسی زد فولد ۵ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و با تاشدگی کمتر صفحه نمایش عرضه می شود

سامسونگ در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ از گوشی گلکسی زد فولد ۵ رونمایی خواهد کرد. این شرکت می گوید قرار است در گلکسی زد فولد ۵ تحول بزرگی در گوشی های تاشو ایجاد کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گلکسی زد فولد ۵ احتمالاً در نیمه دوم امسال رونمایی می شود. یک […]

سامسونگ در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ از گوشی گلکسی زد فولد ۵ رونمایی خواهد کرد. این شرکت می گوید قرار است در گلکسی زد فولد ۵ تحول بزرگی در گوشی های تاشو ایجاد کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گلکسی زد فولد ۵ احتمالاً در نیمه دوم امسال رونمایی می شود. یک نشریه ویتنامی به نام پیکسل گزارشی را منتشر کرده که نشان می دهد احتمال دارد سامسونگ در گوشی تاشو بعدی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی همانند گلکسی اس ۲۲ اولترا استفاده کند و دیگر خبری از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی زد فولد ۴ نیست. البته در صورت صحت این خبر گوشی جدید وزن بیشتری خواهد داشت که دلیل آن نیز وجود دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی جدید است.

البته خود این خبر می‌تواند برای دوستداران گوشی های تاشو خبر گوشی محسوب شود. زیرا بسیاری از کاربران از عملکرد نه چندان خوب دوربین انتقاد می کردند. زیرا آنها کیفیت این دوربین ها را در حد گوشی های پریمیوم غیر تاشدنی و با قیمتی بالاتر می دانند.

در این گزارش آمده است علاوه بر دوربین اصلی دوربین تله فوتو نیز بهبود می یابد و به همراه دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری و یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی نیز عرضه می شود. البته با توجه به اینکه سامسونگ سال گذشته در گلکسی زد فولد ۴ دوربین ها را ارتقا داده بود نمی توان به خبر منتشر شده چندان تکیه کرد. زیرا سامسونگ طی روند سالهای گذشته هر دو سال یکبار تغییرات اساسی در دوربین گوشی ها ایجاد می کند. از دیگر جزئیات مربوط به گلکسی زد فولد ۵ وجود درگاهی برای قرار گیری قلم S Pen است. همچنین این شرکت قصد دارد پرچمدار تاشو بعدی خود را با تاخوردگی کمتر در صفحه نمایش عرضه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال