گلکسی زد فولد ۵ با لولای ۳۶۰ درجه عرضه خواهد شد

تصویر جدید منتشر شده از گلکسی زد فولد ۵ نشان می دهد این دستگاه دارای لولای ۳۶۰ درجه است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ دیسپلی به عنوان زیرمجموعه سامسونگ در نمایشگاه امسال CES از یک نمایشگر ۳۶۰ درجه رونمایی کرد. در صورتی که این نمایشگر به گوشی همراه اضافه شود گوشی […]

تصویر جدید منتشر شده از گلکسی زد فولد ۵ نشان می دهد این دستگاه دارای لولای ۳۶۰ درجه است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ دیسپلی به عنوان زیرمجموعه سامسونگ در نمایشگاه امسال CES از یک نمایشگر ۳۶۰ درجه رونمایی کرد. در صورتی که این نمایشگر به گوشی همراه اضافه شود گوشی می تواند هم به سمت داخل و هم یه سمت بیرون تا شود.

طبق آنچه ورج گزارش کرده نمایشگر جدید سامسونگ از طراحی جدیدی در قسمت لولا استفاده کرده است. طبق گفته سامسونگ لولای جدید به نمایشگر فشار کمتری وارد می کند. پیش از این نیز سامسونگ دیسپلی در سال ۲۰۲۱ چنین نمایشگری معرفی کرده بود که البته طراحی متفاوتی داشت.

در حال حاضر گوشی های سری زد فولد از نمایشگرهای تاشو به سمت داخل استفاده می کنند و احتمالا سامسونگ از نمایشگر جدید خود که به هر دو سمت تا میشود در گلکسی زد فولد ۵ استفاده خواهد کرد. برخی شایعات در مورد این نمایشگر می گوید استفاده از این لولا در گلکسی زد فولد ۵ باعث کاهش برآمدگی نمایشگر نسبت به نسل قبل خواهد شد.

در حالی که بسیاری از رقبای گلکسی زد فولد مانند موتورولا ریزر و اوپو فایند N2 دارای نمایشگر با برآمدگی کمتر هستند این گوشی نیز احتمالا در نسل جدید با همین ویژگی ارائه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال