آپدیت اندروید 5.1.1 آب‌نبات‌چوبی برای گلکسی نوت 3 نئو سامسونگ عرضه شد

غول کره‌ای تبار دنیای فناوری، سامسونگ همان‌طور که در ابتدای سال جاری میلادی وعده داده بود، آپدیت اندروید 5.1.1 آب‌نبات‌چوبی را برای گوشی‌هوشمند گلکسی نوت 3 نئو که در سال گذشته میلادی معرفی شده بود، عرضه کرده است تا بدین گونه به وعده‌اش نسبت به کاربران این گوشی وفا کرده باشد. این به‌روزرسانی که در […]

غول کره‌ای تبار دنیای فناوری، سامسونگ همان‌طور که در ابتدای سال جاری میلادی وعده داده بود، آپدیت اندروید 5.1.1 آب‌نبات‌چوبی را برای گوشی‌هوشمند گلکسی نوت 3 نئو که در سال گذشته میلادی معرفی شده بود، عرضه کرده است تا بدین گونه به وعده‌اش نسبت به کاربران این گوشی وفا کرده باشد.

این به‌روزرسانی که در حال حاضر در کشور کره جنوبی که خانه سامسونگ است، به دو روش OTA و KIES برای شماره مدل‌های SM-N750L، SM-N750K و SM-N750S این گوشی در دسترس قرار گرفته است. انتظار می‌رود در هفته‌های آینده این به‌روزرسانی برای سایر مناطق جغرافیایی ارائه شود.

باید در نظر داشت که این اقدام سامسونگ کمی دیر است؛ چراکه حالا دیگر اندروید 6 مارشمالو عرضه شده و بسیاری از تولیدکنندگان در حال آماده کردن آن برای محصولات خود هستند، البته باز هم عرضه یک آپدیت بهتر از عرضه نشدن آن است.

شایان ذکر است که آپدیت جدید سامسونگ برای گلکسی نوت 3 نئو حجمی در حدود 900 مگابایت داشته و تاریخ ساخت 12 اکتبر 2015 خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال