ویندوز 10 به‌زودی میزبان Game Mode خواهد بود

ویندوز 10 به لطف داشتن DirectX12 توانست نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند به طوری که در اوایل عرضه، بسیاری از کاربران استیم ویندوز 10 را بر روی سیستم خود نصب کرده بودند. حالا گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد ویندوز 10 یک گام بزرگ دیگر برای نزدیک‌ کردن گیمرها به خود […]

ویندوز 10 به لطف داشتن DirectX12 توانست نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند به طوری که در اوایل عرضه، بسیاری از کاربران استیم ویندوز 10 را بر روی سیستم خود نصب کرده بودند. حالا گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد ویندوز 10 یک گام بزرگ دیگر برای نزدیک‌ کردن گیمرها به خود برداشته است.

براساس این گزارش، به‌روز رسانی جدید ویندوز 10 دارای فایلی با فرمت DLL به نام gamemode.dll است که نشان می‌دهد مایکروسافت توجه بسیار زیادی را برای حالت بازی در این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز قرار داده است.

به احتمال زیاد، حالت بازی ویندوز 10 همانند ایکس‌باکس وان عمل می‌کند؛ بنابراین در هنگام اجرای بازی بر روی این پلتفرم، ویندوز 10 به خوبی سی‌پی‌یو و گرافیک سیستم را برای اجرای بهتر بازی‌ها بهینه می‌کند. هنوز زمان انتشار این به‌روز رسانی مشخص نیست و بعید به نظر می‌رسد که حالت بازی ویندوز 10 حتی مرحله‌ی آزمایشی خود را پشت سر گذاشته باشد اما این خبر برای کاربران ویندوز 7 که قصد مهاجرت به ویندوز 10 را دارند می‌تواند خبر بسیار خوبی تلقی شود. این در حالی است که مایکروسافت سخت در تلاش است تا کاربران ویندوز 7 را به عنوان یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های ویندوز به ویندوز 10 جذب کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال