گیم‌باند و آتاری ساعت هوشمندی مخصوص گیمرها عرضه می‌کنند

همان‌طور که می‎دانید اپل‎واچ از بازی پوکمون‎گو پشتیبانی می‎کند، ولی نظر شما در رابطه با ساعت‎هوشمندی که مخصوص گیمرها باشد چیست؟ گیم‎باند یکی از تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمندی است که مخصوص افرادی ساخته شده که عاشق بازی‎ کردن هستند. این محصول از چیپست Wear 2100 اسنپ‎دراگون کوالکام، نمایشگر امولد 1.6 اینچی با رزولوشن 320 در 320 […]

همان‌طور که می‎دانید اپل‎واچ از بازی پوکمون‎گو پشتیبانی می‎کند، ولی نظر شما در رابطه با ساعت‎هوشمندی که مخصوص گیمرها باشد چیست؟ گیم‎باند یکی از تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمندی است که مخصوص افرادی ساخته شده که عاشق بازی‎ کردن هستند. این محصول از چیپست Wear 2100 اسنپ‎دراگون کوالکام، نمایشگر امولد 1.6 اینچی با رزولوشن 320 در 320 پیکسل بهره می‎برد.

این ساعت جدید دارای دو بند با مجموعه بازی‎های متفاوت است. نسخه‎ی آتاری آن دارای یک بدنه‎ی شیک قرمز رنگ است و شامل بازی‎هایی نظیر Pong, Crystal Castles و Asteroids می‎شود. اگرچه ممکن است این بازی‎ها مورد انتظار شما نبوده باشد ولی باید توجه داشت که شرکت بزرگ آتاری تصمیم گرفته است به دنیای ساعت‎های هوشمند بپیوندد.

مدل دیگر یک مینی‎گیم براساس بازی مستقلی به اسم Terraria دارد.

این ساعت‎هوشمند دارای درگاه میکرو‎اس‎دی با پشتیبانی از حداکثر کارت‎ حافظه‎‎ی خارجی 256 گیگابایتی است. کاربران این گجت می‎توانند هم موزیک و هم تصاویر و هم بازی‎های کاملی را که امکان بازی آن‎ها توسط اپلیکیشن اختصاصی PixelFurnace وجود دارد، بر روی دستگاه خود داشته باشند. شما در صورت می‎توانید بازی‎ها را دانلود و یا با اتصال به کامپیوتر بازی‎ دانلود شده را به ساعت خود منتقل کنید.

این بند دارای حداکثر 20 مینی‎گیم به همراه اپلیکیشن‎های استانداردی نظیر ناتیفیکیشن‎ها، تقویم، لیست مخاطبین تماس، شماره‎گیر و پیش‎بینی هوا است.

قیمت این ساعت 99 دلار بوده و می‌توانید از سایت Kikstarter آن را سفارش دهید. همانند تمامی محصولاتی که براساس سرمایه‎‎گذاری جمعی ساخت آن‎ها شروع می‎شود، این امکان نیز  وجود دارد که محصول نهایی به خوبی که انتظار می‌رود نباشد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال