ساعت های هوشمند جدید گارمین امکان تماس و صحبت با دستیار صوتی را فراهم می کند

شرکت گارمین ساعت های هوشمند تناسب اندام خود را با قابلیت‌های ویژه به نام های Venu 2 Plus و Vivomove Sport معرفی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت گارمین تولید کننده گجت های پوشیدنی است که یکی از آنها ساعتهای هوشمند مخصوص دویدن بوده است. محصولی که می تواند با قابلیت […]

شرکت گارمین ساعت های هوشمند تناسب اندام خود را با قابلیت‌های ویژه به نام های Venu 2 Plus و Vivomove Sport معرفی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت گارمین تولید کننده گجت های پوشیدنی است که یکی از آنها ساعتهای هوشمند مخصوص دویدن بوده است. محصولی که می تواند با قابلیت های خود علاوه بر حوزه تناسب اندام، ویژگی های دیگری را نیز به کاربر ارائه دهد. شرکت گارمین اکنون مدل Venu 2 Plus را معرفی کرده که در آن با اضافه شدن بلندگو و میکروفون کاربر به راحتی میتواند از طریق ساعت خود تماس گرفته و یا با دستور صوتی صحبت کند. ارتباط آن با دستیارهای صوتی نصب شده روی گوشی نیز از طریق بلوتوث انجام می گیرد. به گفته سرپرست پروژه ساخت این ساعت استفاده از انحصارا یک دستیار وجود ندارد و همان که روی گوشی از قبل نصب شده مورد استفاده خواهد بود.

 ساعت Venu 2 Plus مجهز به قاب ۴۳ میلیمتری است. عمر باتری آن نسبت به مدل قبلی کمی کمتر شده و حدود ۹ روز در حالت ساعت هوشمند و ۸ ساعت در حالت جی پی اس و موسیقی کارکرد خواهد داشت. این ساعت جدید شامل یک صفحه نمایش لمسی رنگی نیز است که در آن قابلیت گزینه نمایشگر همیشه روشن نیز وجود دارد.

ساعت دیگر ارائه شده توسط گارمین به نام  Vivomove Sportیک گجت آنالوگ هیبریدی است که در واقع یکی از محصولات گران قیمت خط تولید Vivomove محسوب می شود. این نسخه جدید شامل صفحه نمایش لمسی مخفی و بندهای سیلیکونی است که از طریق جی پی اس می تواند به گوشی کاربر متصل شود. البته این گوشی وظیفه نظارت بر گزینه های سلامت مانند سطح اکسیژن خون، میزان خواب و تمرینات را نیز بر عهده خواهد داشت. ویژگی جدید این ساعت باتری بدن است که در آن وضعیت هایی مانند ریکاوری ضربان قلب غیر عادی و سلامت زنان را نیز بررسی می کند. از طرفی در شرایط خاص می تواند موقعیت مکانی کاربران نیز به مخاطبان اضطراری از قبل تعیین شده ارسال کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال