گارمین از جدیدترین ساعت هوشمند خود مجهز به پنل خورشیدی رونمایی کرد

ساعت هوشمند گارمین Enduro 2 مجهز به پنل خورشیدی است که در صورت استفاده از حالت صرفه جویی به مدت 550 روز شارژدهی خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ساعت هوشمند جدید گارمین به نام Enduro 2 مجهز به پنل خورشیدی و قابلیت پشتیبانی از حالتهای ورزشی است. طول عمر باتری […]

ساعت هوشمند گارمین Enduro 2 مجهز به پنل خورشیدی است که در صورت استفاده از حالت صرفه جویی به مدت 550 روز شارژدهی خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ساعت هوشمند جدید گارمین به نام Enduro 2 مجهز به پنل خورشیدی و قابلیت پشتیبانی از حالتهای ورزشی است. طول عمر باتری آن با قابلیت پنل خورشیدی ۵۵۰ روز می رسد. محصولات گارمین اغلب توسط دوندگان حرفه ای و ورزشکاران استقامتی برای انجام تمرینات و رقابت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 ساعت جدید Enduro 2 نیز مدل دیگری از خانواده پرچمداران این برند است در این ساعت از نوعی پلیمر تقویت شده برای ساخت استفاده شده است تا استحکام آن بیشتر شود. همچنین حاشیه دور نمایشگر نیز از جنس تیتانیوم است. نمایشگر رنگی ۱.۴ اینچی در این ساعت استفاده شده که با کمک کریستال یاقوت کبود به دوام حداکثری نیز دست پیدا کرده است. از دیگر قابلیت های آن می توان به اتصالات وای فای، بلوتوث و +ANT به همراه فضای ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد.

 استاندارد ضد آب 10ATM در این ساعت استفاده شده است که به کاربر اجازه می‌دهد تا این ساعت را تا عمق ۱۰۰ متری آب مورد استفاده قرار دهد. فعالیت های جسمانی قابل نظارت توسط این ساعت شامل حسگرهای تپش قلب، SpO2 ،اسکنرهای نظارتی خواب و اضطراب است. علاوه بر آن این ساعت می تواند نقشه های محیطی را نیز نمایش دهد. با استفاده از فناوریهای GNSS و SatIQ زمان استفاده از قابلیت جی پی اس عمر باتری افزایش پیدا خواهد کرد.

 طبق گفته شرکت سازنده عمر باتری این ساعت هوشمند حدود ۴۶ روز است که احتمالاً به قابلیت پنل خورشیدی آن نیز اشاره دارد. در صورت روشن کردن حالت صرفه جویی این میزان به ۵۵۰ روز می رسد. گارمین ساعت خود را با قیمت ۱۱۰۰ دلار در وب سایت خود برای فروش عرضه کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال