دو ساعت هوشمند جدید گارمین مجهز به شارژ خورشیدی رونمایی شدند

کمپانی گارمین دو ساعت هوشمند جدید معرفی کرد که از ویژگی مهم یکی از آنها وجود نسخه خورشیدی است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دو ساعت هوشمند Forefunner 255 و Forerunner 955 از خانواده Forerunner هستند که به قابلیت هایی مانند ویجت مسابقه و GPS چند بانده مجهز خواهند بود. مدل Forerunner […]

کمپانی گارمین دو ساعت هوشمند جدید معرفی کرد که از ویژگی مهم یکی از آنها وجود نسخه خورشیدی است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دو ساعت هوشمند Forefunner 255 و Forerunner 955 از خانواده Forerunner هستند که به قابلیت هایی مانند ویجت مسابقه و GPS چند بانده مجهز خواهند بود. مدل Forerunner 255 مخصوص دوندگی است و در نسخه ۴۱ میلیمتری تنها ۳۲ گرم وزن خواهد داشت. در صورت خرید این مدل در نسخه موزیک کاربر می تواند ۵۰۰ آهنگ در آن ذخیره کند. همچنین در برابر نفوذ آب نیز مقاوم بوده و شارژدهی آن تا ۱۴ روز است. در صورتی که کاربر از حالت جی پی اس استفاده کند شارژدهی آن به ۳۰ ساعت کاهش خواهد یافت.

 از دیگر قابلیت های ساعت قابلیت سنجش تغییرات ضربان قلب در زمان خواب و جی پی اس چند بانده و همچنین ایجاد تغییر بین حالت های ورزشی اشاره کرد. با توجه به وجود تراشه NFC در این ساعت می توان اندازه گیری ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون را نیز به ویژگی های آن اضافه کرد. در مدل Forerunner 955 قابلیت هایی مانند نمایشگر همیشه روشن لمسی و رنگی و مقاومت در برابر نفوذ آب وجود دارد. میزان شارژدهی آن ۱۵ روز است و قرار است نسخه خورشیدی آن نیز به بازار عرضه شود. بدین ترتیب تنها با یک بار شارژ میتوان به مدت ۲۰ روز از آن استفاده کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال