رندرهای جدید گارمین یک ساعت با شارژدهی ۹۹ روزه را نشان می‌دهد

اخیراً رندرهایی مربوط به ساعت جدید گارمین در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت در حال ساخت یک ساعت جدید با شارژ دهی ۹۹ روز است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ساعت جدید گارمین به نام Instinct 2X برای نخستین بار توسط یک وبسایت آلمانی می باشد. این […]

اخیراً رندرهایی مربوط به ساعت جدید گارمین در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت در حال ساخت یک ساعت جدید با شارژ دهی ۹۹ روز است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ساعت جدید گارمین به نام Instinct 2X برای نخستین بار توسط یک وبسایت آلمانی می باشد. این ساعت دارای طراحی جدید از که پیش از این در دیتابیس کمیسیون فدرال ارتباطات نیز دیده شده بود. طبق تصاویر افشا شده ساعت جدید گارمین یک ساعت ۵۷ میلیمتری نبوده و قرار است شارژ خورشیدی پشتیبانی می کند.

با توجه به قابلیت شارژ خورشیدی این ساعت می توان آن را مشابه مدل Instinct 2 دانست. هر دوی این ساعت ها در بین دیگر ساعت های گارمین قادر به استفاده بهینه از انرژی خورشیدی هستند. دلیل آن نیز وجود حاشیه بیشتر در اطراف نمایشگر است. زیرا این حاشیه ها پنل های خورشیدی را در خود جای داده اند.

با وجود تلاش های گارمین برای اضافه کردن صفحه نمایش اولد به محصولات این شرکت اما ساعت جدید همچنان دارای صفحه نمایش تک رنگ MIP خواهد بود. البته مصرف انرژی پایین و قابلیت روشن بودن ۲۴ ساعته از ویژگی های این صفحه نمایش است. ساعت جدید گارمین به یک چراغ قوه کوچک نیز مجهز است. طبق گزارش فوری این ساعت قابلیت کار کرد تا ۹۹ روز بدون شارژ مجدد را خواهد داشت.

گارمین در زمان عرضه ساعت Instinct 2 نیز اعلام کرده بود مدل های خورشیدی به دلیل قابلیت دریافت مقدار کافی از نور خورشید می توانند عمر باتری نامحدود به کاربران ارائه کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال