امکانات گیت هاب برای برنامه نویسان رایگان شد

گیت هاب که به عنوان شبکه اجتماعی برنامه نویسان و توسعه دهندگان شهرت دارد طی بیانیه ای از رایگان شدن استفاده از خدمات در این پلتفرم خبر داد. اکنون تمامی کاربران این شبکه می توانند به رایگان از قابلیت های آن استفاده کنند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا، کلیه کاربران قدیمی و […]

گیت هاب که به عنوان شبکه اجتماعی برنامه نویسان و توسعه دهندگان شهرت دارد طی بیانیه ای از رایگان شدن استفاده از خدمات در این پلتفرم خبر داد. اکنون تمامی کاربران این شبکه می توانند به رایگان از قابلیت های آن استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا، کلیه کاربران قدیمی و همچنین کاربران جدید گیت هاب می توانند به رایگان از مخازن اصلی این شبکه استفاده کنند. کاربران این شبکه همچنین قادرند تا به طور نامحدود با کاربران دیگر نیز همکاری داشته باشند. در این بیانیه آمده است کلیه تیم های تجاری در پروژه های خود می توانند از خدمات رایگان گیت‌هاب اکشنز (GitHub Actions)، اتوماسیون شرکت و پلتفرم CI/CD نیز استفاده کنند.

خدمات دیگر این شبکه مانند کد اونر (Code Owners) و … نیز با کاهش هزینه برای کاربر در نظر گرفته شده است. نات فرایدمن (Nat Friedman) مجری بخش اجرایی در مورد این اقدام گیت هاب می گوید: این تغییر در برنامه ریزی مربوط به دوران پاندمی کووید 19 نیست و برنامه ریزی های مربوط به این تغییرات از قبل انجام شده بود. گیت هاب به پرداخت-برای-امکانات یا رایگان‌پایه (فریمیوم یا Freemium)  تغییر روش داده است. هدف آن نیز استفاده همه توسعه دهندگان و تیم ها از گیت هاب برای پروژه های خود خواهد بود.

دلیل اصلی خرید حساب کاربری توسط کاربان در این شبکه استفاده از مخازن اصلی آن بود و دیگر سرویس های آن بطور رایگان در اختیار کاربران قرار می گرفت. پس از خرید این شرکت توسط مایکروسافت تعداد ویژگی های رایگان برای کاربران روز به روز در حال افزایش است. تعداد کاربران این شبکه حدود 40 میلیون نفر است و  پیش بینی میشود تا سال 2025 به 100 میلیون نفر برسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال