به‎روزرسانی جدید اپلیکیشن Gboard برای اندروید ارائه شد

به تازگی گوگل چند قابلیت جدید به اپلیکیشن Gboard خود برای iOS اضافه کرده و حالا نسخه‎ی اندروید کیبورد این شرکت نیز با تعدادی قابلیت جدید مجهز شده است. این غول دنیای فناوی امروز روز گذشته اعلام کرد که جزو ویژگی‎های جدید برای Gboard این است که حالا این اپ برای فایل‎های گیف و ایموجی […]

به تازگی گوگل چند قابلیت جدید به اپلیکیشن Gboard خود برای iOS اضافه کرده و حالا نسخه‎ی اندروید کیبورد این شرکت نیز با تعدادی قابلیت جدید مجهز شده است. این غول دنیای فناوی امروز روز گذشته اعلام کرد که جزو ویژگی‎های جدید برای Gboard این است که حالا این اپ برای فایل‎های گیف و ایموجی پیشنهاداتی ارائه می‎دهد. این قابلیت در واقع از خیلی وقت پیش از زمان ارائه‎ی این اپلیکیشن برای iOS وجود داشته است، بنابراین کاربران اندروید در نهایت خوشحال هستند که گوگل این قابلیت‎ها را برای پلت‎فرم خود نیز ارائه داده است.

جستجوی گیت و ایموجی یقینا تنها قابلیت‎های جدید لحاظ شده در این به‎روزرسانی نیستند. کاربران هم‎چنین می‎توانند متوجه شوند که تایپ صوتی بهتر شده است و تم‎های بیشتری برای این کیبورد به همراه دسترسی به مترجم گوگل، دیده می‎شود.

قابلیت ترجمه‎ی این کیبورد از سایرین مفیدتر است. اگر کاربر سعی داشته باشد که با شخصی از یک زبان دیگر گفتگوی متنی برقرار کند، فقط کافی است که بر روی آیکون Translate در ویژگی منوی سریع آهسته ضربه بزند تا ویژگی گوگل ترنسلیت در کیبورد فعال شود. به دنبال آن فورا کلمات و اصطلاحاتی که کاربر تایپ می‎کند ترجمه می‎شود تا صحبت در آن مکالمه بسیار آسان شود.

قابلیت دیگر این است که برای اولین بار در زبان‎هایی که از راست به چپ نوشته می‎شوند مانند عربی، فارسی و عبری، کاربران می‎توانند بر روی آیکون پیکان یا G در نوار پیشنهاد آهسته ضربه زده و به قابلیت‎های جدید جستجو از جمله ایموجی، گیف و وب دسترسی داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال