سامسونگ احتمالا Gear 360 Pro را در سال 2017 معرفی نماید

به اعتقاد خیلی از افراد واقعیت‎مجازی دنیای آینده را تشکیل می‎دهد، فناوری که توسط آن کاربران تجربه‎ی عمیقی در زمان مشاهده‎ی فیلم‎ها، ویدئو کلیپ‎ها در یوتیوب، نگاه به تصاویر، بازی کردن، گردش در جهان و به ترتیب موارد دیگر، کسب می‎کنند. ما شاهد سرمایه‎گذاری‎های عظیم شرکت‎های بسیاری نظیر سامسونگ، اچ‎تی‎سی، سونی و فیسبوک در خصوص […]

به اعتقاد خیلی از افراد واقعیت‎مجازی دنیای آینده را تشکیل می‎دهد، فناوری که توسط آن کاربران تجربه‎ی عمیقی در زمان مشاهده‎ی فیلم‎ها، ویدئو کلیپ‎ها در یوتیوب، نگاه به تصاویر، بازی کردن، گردش در جهان و به ترتیب موارد دیگر، کسب می‎کنند. ما شاهد سرمایه‎گذاری‎های عظیم شرکت‎های بسیاری نظیر سامسونگ، اچ‎تی‎سی، سونی و فیسبوک در خصوص این فناوری بوده‎ایم.

با توجه به این صحبت، به نظر می‎رسد که سرمایه‎گذاری‎های سامسونگ ادامه خواهد یافت. طبق گزارشی که وب‎سایت SamMobile مطرح کرده است، سامسونگ ممکن است در حال تولید یک دوربین جدید 360 درجه به اسم Gear 360 Pro باشد. اگر نام این گجت آشنا است، به این خاطر است که اوایل امسال، سامسونگ از Gear 360 در کنار گوشی‎های گلکسی اس 7 و اس 7 اج رونمایی کرد.

برای آن دسته از افرادی که با این گجت آشنا نیستند باید بگوییم که Gear 36 یک دوربین 360 درجه است، یعنی شما می‎توانید از تمامی محیط اطراف خود توسط آن فیلم بگیرید، تا گرفتن فیلم و تصاویری که تا حد زیادی برای استفاده در دنیای واقعیت‎مجازی آماده باشند، آسان باشد. قابلیت‎های دوربین Gear 360 Pro و این‎که به نسبت مدل معمولی چه قابلیت‎های “حرفه‎ای” می‎تواند داشته باشد مشخص نیست.

تصور ما این است که به احتمال زیاد در بحث کیفیت تصویر و ویدئو پیشرفت‎هایی صورت خواهد گرفت. در رابطه با تاریخ عرضه‎ی این دوربین، گفته می‎شود که در سال 2017 به همراه گلکسی اس 8 به بازار خواهد آمد و ممکن است در آن زمان شاهد پشتیبانی آن از iOS نیز باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال