با Swon مصرف آب خود در حمام را مدیریت کنید

ما اوایل این هفته نگاهی داشتیم به برخی از دستگاه‌های هوشمند که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این دستگاه‌ها برای استفاده در حمام طراحی شده‌اند که همه چیز را در عین رعایت نظافت، کمی آسان‌تر نیز می‌کنند. در مورد دوش‌های حمام نیز مدل‌هایی را یافتیم که دارای بلندگوهای بلوتوث می‌باشند. کمی موسیقی در هنگام […]

ما اوایل این هفته نگاهی داشتیم به برخی از دستگاه‌های هوشمند که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این دستگاه‌ها برای استفاده در حمام طراحی شده‌اند که همه چیز را در عین رعایت نظافت، کمی آسان‌تر نیز می‌کنند. در مورد دوش‌های حمام نیز مدل‌هایی را یافتیم که دارای بلندگوهای بلوتوث می‌باشند. کمی موسیقی در هنگام آواز خواندن زیر دوش حمام خیلی خوب به نظر می‌رسد اما شب گذشته در ShowStoppers در CE Week شاهد یک ابزار هوشمند دوش بودیم که با هدفی بزرگ ساخته شده و به مصرف‌کنندگان خود کمک می‌کند که به میزان مصرف آب خود توجه کنند.

Swon خود یک دوش نیست اما بین دوش و لوله کشی آن تناسب ایجاد می‌کند. این قابلیت به منظور آسان سازی پیچ خوردگی این محل، برای رفع نیازهای اجاره‌نشین‌ها و همچنین صاحب‌خانه‌ها طراحی شده است. با اتصال آن، میزان مصرف آب شما و همچنین درجه حرارت آب اندازه‌گیری شده و این اطلاعات در دستگاه‌های متصل دیگر از طریق وای‌فای بازپخش می‌شود (مانند یک اسمارت هاب خانه یا گوشی). به زودی یک کمپین ایندیگوگو تشکیل خواهد شد که شما قادر خواهید بود Swon را با قیمت تنها 30 دلار خریداری کنید. این دستگاه مجهز به یک باتری قابل تعویض است که بعد یک سال مصرف باید تعویض شود.

این دستگاه باعث خواهد شد که شما زمان دوش گرفتن خود را کاهش دهید یا شاید درجه حرارت آب را پایین بیاورید. شاید بهتر است با استفاده از این دستگاه از به هدر رفتن آب جلوگیری کنیم.

Swon-smart-shower-meter (2)

Swon-smart-shower-meter (1)

Swon-smart-shower-meter

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال