شرکت Getac از جدیدترین لپ تاپ های شرایط سخت رونمایی کرد

لپ تاپ های ساخته شده توسط کمپانی Getac می‌تواند در سخت‌ترین شرایط زنده بماند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت Getac دو لپ تاپ جان‌سخت پرتابل خود را با هدف زنده ماندن در شرایط عملیاتی و سخت معرفی کرد. این لپ تاپ ها برای پرسنل دفاعی در عملیات های حمل و نقل، […]

لپ تاپ های ساخته شده توسط کمپانی Getac می‌تواند در سخت‌ترین شرایط زنده بماند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت Getac دو لپ تاپ جان‌سخت پرتابل خود را با هدف زنده ماندن در شرایط عملیاتی و سخت معرفی کرد. این لپ تاپ ها برای پرسنل دفاعی در عملیات های حمل و نقل، لجستیک و یا کار میدانی در صنایع انرژی کاربرد خواهد داشت. لپ تاپ شرکت Getac به نام های X600 و X600Pro تقریباً ویژگی های مشابهی دارند. در آن از صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با رنگ و کنتراست فوق‌العاده استفاده شده است.

 قابلیت چند لمسی نمایشگر ها می‌توانند علاوه بر پاسخ به لمس با دستکش در میان سرما و باران نیز کار کند. با توجه به طراحی این لپ تاپ ها برای زنده ماندن در محیط های خشن گواهی IP66 برای نفوذ گرد و غبار و آب نیز برای این دستگاه دریافت شده است. بازه دمایی کارکرد این لپ‌تاپ‌ها از منفی 29 درجه سانتیگراد تا ۶۳ درجه سانتیگراد است.

میزان رم به کار گرفته شده در لپ تاپ X600 و X600 پرو نسل یازدهم اینتل Core i5,7,9 از سری H همراه با گرافیک یک پارچه اولترا اچ دی است. به طوری که کلیه محاسبات میدانی مانند فرماندهی و کنترل دفاعی بازرسی مسیر راه ها و تحلیل حسگر را انجام خواهد داد.

میزان رم به کار گرفته شده در این لپ تاپ ۱۲۸ گیگابایت است و تا ۶حداکثر  ترابایت فضای ذخیره سازی نیز به کاربر ارائه خواهد کرد. به دلیل وجود فن های خنک کننده در ماموریت های داغ کننده نیز این سیستم داغ نخواهد شد. در این لپ تاپ پورت هایی مانند Thunderbolt، USB Type A، HDMI و VGA و درگاههای سریال نیز قرار داده شده است. در این دستگاه دو باتری قوی تعبیه شده است و میتوان دو باتری دیگر نیز با مجموع بیش از ۲۴۰ وات ساعت ظرفیت به آن اضافه کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال