مشخصات آنر 5A پلاس هوآوی به بیرون درز کرد

طی رویدادی که قرار است در تاریخ یک‌شنبه 12 ژوئن (23 خرداد) برگزار شود، انتظار می‌رود برند آنر از دو گوشی هوشمند جدید خود رونمایی به عمل آورد. این برند که مالک آن شرکت هواوی است احتمالا در آینده نزدیک دو گوشی Honor 5A و Honor 5A Plus را معرفی خواهد کرد. گوشی آنر 5A پلاس که قبلا اطلاعات و […]

طی رویدادی که قرار است در تاریخ یک‌شنبه 12 ژوئن (23 خرداد) برگزار شود، انتظار می‌رود برند آنر از دو گوشی هوشمند جدید خود رونمایی به عمل آورد. این برند که مالک آن شرکت هواوی است احتمالا در آینده نزدیک دو گوشی Honor 5A و Honor 5A Plus را معرفی خواهد کرد.

گوشی آنر 5A پلاس که قبلا اطلاعات و مشخصات فنی آن در بنچمارک‌های نرم‌افزاری مشهور GFXBench لو رفته بود، از این نظر مجهز به نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو به همراه رابط کاربری جدید هواوی خواهد بود. علاوه بر آن این گوشی از یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت اچ‌دی،‌ تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 615 با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز، واحد گرافیکی آدرنو 405، و همچنین میزان حافظه رم دو گیگابایت برخوردار خواهد بود. در کنار آن میزان حافظه داخلی پیشفرض این گوشی 16 گیگابایت خواهد بود و دوربین اصلی با دقت 12 مگاپیکسل به همراه قابلیت فیلم‌برداری با دقت 1080p خواهد داشت.

gsmarena_002

البته گوشی دیگری با همین مشخصات مشابه آنر 5A پلاس یک ماه پیش در وب‌سایت چینی تنا نیز دیده شد (به احتمال زیاد گوشی آنر 5A خواهد بود) که از نمایشگری کوچکتر با ابعاد 5.0 استفاده می‌کرد. باتری آن گوشی کوچکتر و برابر با 2200 میلی‌آمپر ساعت بوده (باتری نسخه پلاس  3000 میلی‌آمپر ساعتی است) و تراشه آن نیز تقریبا متفاوت است. نسخه 5A از یک تراشه چهار هسته با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز برخودار خواهد بود. این در حالی است که نسخه پلاس همان طور که در بخش پیشین به آن اشاره شد از یک تراشه اسنپدراگون 615 استفاده خواهد کرد.

gsmarena_003

اطلاعات و مشخصات فنی منتشر شده در وب‌سایت تنا کمی با اطلاعات لو رفته در بنچمارک اشاره شده متفاوت است. در بنچمارک میزان دقت دوربین اصلی 12 مگاپیکسل بود اما در وب‌سایت تنا این میزان برابر با 13 مگاپیکسل برآورد شده بود. در هر صورت می‌بایست تا روز یک‌شنبه منتظر بود و دید که کدامیک از این مشخصات فنی توسط هواوی تایید خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال