معرفی محصولات سری گیمینگ XTREME GAMING شرکت گیگابایت

کمپانی تایوانی گیگابایت که شهرت بالایی در طراحی و تولید محصولات گیمینگ دارد، به تازگی از سری جدیدی از محصولات گیمینگ خود با نام XTREME GAMING رونمایی نمود. معرفی این سری از محصولات گیگابایت، با معرفی کارت گرافیک گیمینگ GTX 950 از سری XTREME GAMING (با شماره‌ی مدل GV-N950XTREME-2GD) همراه بوده و مدیران شرکت امیدوارند بتوانند هر […]

کمپانی تایوانی گیگابایت که شهرت بالایی در طراحی و تولید محصولات گیمینگ دارد، به تازگی از سری جدیدی از محصولات گیمینگ خود با نام XTREME GAMING رونمایی نمود. معرفی این سری از محصولات گیگابایت، با معرفی کارت گرافیک گیمینگ GTX 950 از سری XTREME GAMING (با شماره‌ی مدل GV-N950XTREME-2GD) همراه بوده و مدیران شرکت امیدوارند بتوانند هر آنچه را که گیمران نیاز دارند، در محصولات جدید خود بگنجانند. قابلیت‌های اورکلاک بالا، به کارگیری مواد فوق‌العاده با کیفیت، عملکرد عالی و کیفیت ساخت بالا، از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این سری به حساب می‌آید.

کارت گرافیک GTX 950 XTREME GAMING که اولین محصول در این سری به حساب می‌آید و قرار است امسال عرضه شود، در کنار به کارگیری از Super Overclock GPU در مرکز این کارت، از سیستم خنک‌کنندگی WINDFORCE به همراه فن‌های 3D-Active نیز بهره‌مند شده تا بهترین تجربه در اختیار گیمران قرار بگیرد. سیستم خنک‌کنندگی فوق‌العاده خوبی که در این کارت به کار گرفته شده، باعث شده تا این کارت در دمایی پایین کار کرده و در عین حال، صدای زیادی تولید نکند که همین موضوع می‌تواند به طول عمر بیشتر کارت کمک کند.

GIGABYTE Debuts its XTREME GAMING Line of Graphics Cards 2

عملکرد محصولات سری XTREME

مهندسین گیگابایت از هسته‌ی درجه یک و اختصاصی این شرکت با نام Super Overclock GPU به همراه تکنولوژی اختصاصی این شرکت، Gauntlet Sorting در کارت گرافیک GTX 950 XTREME GAMING بهره برده‌اند تا پایداری و توانایی بالای کارت در اورکلاک، تضمین گردد. از طرفی، حافظه‌ی این کارت نیز به صورت کارخانه‌ای تا 7Gbps اورکلاک شده تا عناوین مختلف با کیفیت بسیار بالاتری نسبت به آنچه تصور دارید، اجرا شوند.

طبق ادعایی که شرکت گیگابایت داشته، گیمرها می‌توانند حساب ویژه‌ای روی این کارت گرافیک باز کنند. چرا که قدرت GTX 950 XTREME GAMING در رزولوشن 4K و عناوین MOBA (نوع خاصی از بازی‌های چند نفره‌ی آنلاین)، دو برابر بیشتر از کارت گرافیک GTX 750Ti می‌باشد.

سیستم خنک‌کنندگی محصولات سری XTREME

معرفی سری جدیدی از محصولات گیمینگ، باعث نشده تا گیگابایت بخواهد سیستم‌ خنک‌کنندگی مشهور خود را کنار بگذارد، به همین جهت در این کارت جدید نیز شاهد به کارگیری سیستم WINDFORCE 2X با لوله‌های انتقال حرارت از جنس مس خالص هستیم که مستقیما مرکز اصلی کارت متصل شده و می‌تواند سرعت خارج کردن هوای گرم را افزایش دهد. همچنین فن‌های این کارت همانند یک تیغ نازک هستند، با طراحی بسیار مهندسی و خاصی که دارند، قادر خواهند بود تا حجم بیشتری از هوا انتقال داده و در عین حال، کمترین صدای ممکن را تولید نماید.

جالب است بدانید که فن‌های 3D-Active، برای اولین‌بار در سال 2007 معرفی شدند و عنوان اولین فن‌هایی که میزان 0db صدا را تولید می‌کردند، شناخته می‌شوند. از همان زمان، گیگابایت در زمینه‌ی سیستم خنک‌کنندگی محصولات خود بسیار مشهور شد و این امکان را برای گیمران فراهم کرد تا بتوانند گیم‌پلی بازی‌ها را بدون سر و صدای فن تجربه فن کنند.

GIGABYTE Debuts its XTREME GAMING Line of Graphics Cards 4

طراحی محافظه‌کارانه محصولات سری XTREME

PCB (صفحه مدار چاپی – بورد اصلی) کارت گرافیک GTX 950 XTREME GAMING به کمک پوششی مقاوم، در برابر رطوبت، گرد و غبار و همینطور خوردگی، همانند سپری قدرتمند پوشیده شده تا ایمنی کارت و همچنین محافظت کامل از بورد اصلی، به خوبی انجام گیرد. سطح بالای کیفیت این پوشش (که طبق ادعای گیگابایت، استانداردهای صنعت هوافضا را دارد) سبب شده تا شرکت، این محصول را به افرادی که در مناطق بسیار گرم و با رطوبت بالا زندگی می‌کنند، پیشنهاد کند. حتی این کارت می‌تواند برای اورکلاکرها و گیمرهایی که از نیتروژن مایع (LN2) و یا فن‌های آبی (Water Cooling) استفاده می‌کنند، بسیار مناسب باشد چرا که بورد اصلی در صورت هر گونه نشتی و یا ارتباط پیدا کردن ماده سرد کننده، آسیب نخواهد دید.

بخش پشتی کارت گرافیک نیز به کمک یک پوشش فلزی آهنی، کاملا بسته شده تا نه تنها از اجزای اصلی کارت و بورد اصلی به خوبی محافظت شود، بلکه هیچ مشکلی هنگام نصب آن بر روی مادربورد نیز به وجود نیاید.

شکل ظاهری محصولات سری XTREME

گیگابایت برای سری جدید محصولات XTREME، سعی کرده تا از یک طراحی جدید و کاملا متفاوت نسبت به گذشته استفاده نماید. در کنار طراحی خاص این کارت، گیگابایت از لامپ WINDFORCE LED بر روی این کارت بهره برده تا کاربران بتوانند از طریق 7 رنگ مختلف، یکی را به دلخواه انتخاب و شکل متفاوت و تازه‌ای به کارت خود ببخشند. حتی این امکان وجود دارد که کاربران بتوانند از طریق نرم‌افزار اختصاصی این شرکت با نام GIGABYTE OC GURU II، از رنگ‌ها و طرح‌های بیشتری برای کارت خود استفاده نمایند.

GIGABYTE Debuts its XTREME GAMING Line of Graphics Cards 3

دوام محصولات سری XTREME

اما همانطور که گفتیم، کارت گرافیک GTX 950 XTREME GAMING به کمک بهترین و با کیفیت‌ترین مواد ممکن ساخته شده است تا گیمرها بتوانند بادوام‌ترین کارت‌های بازار را داشته باشند. از طرفی کیفیت چوک‌های به کار رفته در ساختار این کارت، استاندارد مشابه با چوک‌های کارت گرافیک TITAN-X را داشته و همین موضوع می‌تواند کیفیت بالای این محصول را نشان دهد. همچنین مهندسین گیگابایت از جدیدترین و آخرین تکنولوژی‌های دیجیتالی به جهت کنترل بهتر کیفیت و وضعیت کارت بهره برده‌اند تا بتوانند طول عمر کارت را افزایش دهند.

قیمت و زمان عرضه‌ی این محصول هنوز مشخص نشده اما اگر قصد دارید آشنایی بیشتری با محصولات سری XTREME گیگابایت و همچنین این کارت کسب کنید، می‌توانید سری به سایت شرکت سازنده بزنید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال