گیگابایت مانیتور گیمینگ ۵۵ اینچی خود را با وضوح 4K معرفی کرد

اولین مانیتور ۵۵ اینچی گیگابایت به نام S55U با فناوری AMD FreeSync Premium معرفی شد به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مانیتور ۵۵ اینچ گیگابایت با وضوح 4k و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. از مهم‌ترین ویژگی این مانیتور قیمت رقابتی آن محسوب می شود. همچنین این مانیتور از ویژگی AMD FreeSync […]

اولین مانیتور ۵۵ اینچی گیگابایت به نام S55U با فناوری AMD FreeSync Premium معرفی شد

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مانیتور ۵۵ اینچ گیگابایت با وضوح 4k و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. از مهم‌ترین ویژگی این مانیتور قیمت رقابتی آن محسوب می شود. همچنین این مانیتور از ویژگی AMD FreeSync Premium پشتیبانی خواهد کرد.

این نمایشگر برای ارائه رنگ‌های زنده از فناوری VA با کوانتوم‌دات استفاده می کند. نرخ تاخیر پاسخگویی در این مانیتور بسیار پایین و در حد ۲ میلی‌ثانیه است و همچنین به دلیل داشتن روشنایی و کنتراست تحسین‌برانگیز به عنوان یک مانیتور بسیار جذاب شناخته خواهد شد. بهبود کنتراست این مانیتور هنگام اجرای بازی روی نمایشگر با استفاده از ۱۲۹ منطقه کم نور محلی انجام می شود.

از دیگر قابلیت های مهم این مانیتور جدید استفاده از سیستم عامل اندروید و پشتیبانی از گوگل اسیستنت و کروم کست داخلی است. کاربر این مانیتور می تواند پروفایل های صوتی مدنظر خود را در حالت های مختلف مانند پخش فیلم، بازی و غیره که بطور پیش فرض در آن قرار داده شده است به دلخواه تغییر دهد. علاوه بر آن مانیتور S55U گیگابایت به انواع پورت ها و درگاه های HDMI 2.1، اترنت و USB و وای فای و بلوتوث نیز مجهز است. هنوز قیمت این دستگاه به طور کامل مشخص نشده است اما احتمالاً با یک قیمت رقابتی به بازار عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال