گیگابایت کارت گرافیک GTX 970 Twin-Turbo را با ظاهری متفاوت معرفی نمود

ساعاتی پیش کمپانی گیگابایت نسخه‌ای جدید از کارت گرافیک GTX 970 را تنها عنوان “GTX 970 Twin-Turbo” و با اسم “GV-N970TTOC-4GD” منتشر نمود که به یک سیستم خنک‌کنندگی بسیار قدرتمند مجهز شده که می‌تواند هوای گرم را از بخش پشتی کارت گرافیک با توان بسیار بالاتری بیرون کشد. اما تنها یک دمنده در این کارت […]

ساعاتی پیش کمپانی گیگابایت نسخه‌ای جدید از کارت گرافیک GTX 970 را تنها عنوان “GTX 970 Twin-Turbo” و با اسم “GV-N970TTOC-4GD” منتشر نمود که به یک سیستم خنک‌کنندگی بسیار قدرتمند مجهز شده که می‌تواند هوای گرم را از بخش پشتی کارت گرافیک با توان بسیار بالاتری بیرون کشد. اما تنها یک دمنده در این کارت دیده می‌شود، پس چرا نام آن “Twin-Turbo” انتخاب شده؟  دلیل این موضوع، طراحی بسیار خوب صفحه مدار چاپی (PCB) این کارت گرافیک توسط گیگابایت است که سبب می‌شود هوای داغ از هر دو طرف این کارت و به وسیله‌ی همین دمنده، به بیرون هدایت شود.

همانگونه که انتظار می‌رود، کارت گرافیک GTX 970 Twin-Turbo به صورت کارخانه‌ای اورکلاک شده و کلاک هسته‌ی آن در حالت عادی 1101 مگاهرتز می‌باشد که این میزان در حالت بوست به 1241 مگاهرتز می‌رسد. فرکانس موثر حافظه این کارت نیز به صورت دست‌نخورده، برابر با 7012 و از نوع GDDR5 مگاهرتز می‌باشد که پهنای باند بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این کارت به صورت اورکلاک‌نشده نیز به فروش می‌رسد که در این مدل شاهد کلاک‌های نسخه‌ی مرجع، یعنی 1076/1216 مگاهرتز هستیم. برق مصرفی در این کارت نیزاز طریق یک اتصال‌دهنده‌ برق 8-پین PCIe تامین می‌شود. خروجی‌های تصویر نیز شامل پورت‌های سه پورت DisplayPort 1.2 و یک پورت HDMI 2.0 و dual-link DVI می‌شود تا مشکلی از بابت پشتیبانی از دستگاه‌های مختلف وجود نداشته باشد.

قیمتی که گیگابایت برای نسخه‌ی اورکلاک‌شده از این کارت اعلام کرده، 310 دلار در بازار آمریکا می‌باشد که البته نسخه‌ی اورکلاک‌نشده آن 10 دلار ارزان‌تر خواهد بود.

GIGABYTE Unveils GeForce GTX 970 Twin-Turbo Graphics Card 4 GIGABYTE Unveils GeForce GTX 970 Twin-Turbo Graphics Card 2 GIGABYTE Unveils GeForce GTX 970 Twin-Turbo Graphics Card 3 GIGABYTE Unveils GeForce GTX 970 Twin-Turbo Graphics Card

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال