گوشی Gionee M2017 با باتری 7000 میلی‌آمپرساعتی، 6 دی‌ماه رسماً معرفی می‌شود

ماه گذشته، گوشی Gionee M2017 گواهی TENAA را دریافت کرده که به لطف آن، اطلاعات زیادی در مورد این اسمارت‌فون منتشر شد که مشخصات فنی آن ازجمله‌ی این اطلاعات می‌باشد. پس از آن، هفته‌ی پیش، این شرکت چینی نسختین تیزر گوشی خود را در قالب یک عکس منتشر کرد و امروز هم دومین تیزر مربوط به آن […]

ماه گذشته، گوشی Gionee M2017 گواهی TENAA را دریافت کرده که به لطف آن، اطلاعات زیادی در مورد این اسمارت‌فون منتشر شد که مشخصات فنی آن ازجمله‌ی این اطلاعات می‌باشد. پس از آن، هفته‌ی پیش، این شرکت چینی نسختین تیزر گوشی خود را در قالب یک عکس منتشر کرد و امروز هم دومین تیزر مربوط به آن منتشر شده است.

در حالی که این عکس تقریباً با عکس قبلی شبیه است، اطلاعات مهمی در آن وجود دارد که پیش از این منتشر نشده بود. این اطلاعات چیزی نیست به جز تاریخ دقیق معرفی این گوشی که در مراسمی خاص و در تاریخ 6 دی انجام خواهد شد.

این گوشی از یک طراحی متمایز و نو بهره می‌برد. گوشی قرار است با یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با کیفیت 4K، دوربین دوگانه‌ی 12 و 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، پردازنده‌ی 1.96 گیگاهرتزی 10 هسته‌ای، 6 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و یک بازی بی‌نظیر 7000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی شود که تاکنون در هیچ گوشی هوشمندی همانند آن را ندیده‌ایم. هرچند که یک باتری 7000 میلی‌آمپری ورزن بالایی دارد ولی با این حال، وزن این دستگاه 230 گرم بیشتر نیست. ابعاد این دستگاه هم 155.2 × 77.6 × 10.65 میلی‌متر خواهد بود. این دستگاه بصورت پیش‌فرض از اندروید 6.0.1 مارشمالو استفاده می‌کند و همچنین دارای سنسور اثر انگشت نیز در جلو دستگاه می‌باشد.

با این حال، بازهم اطلاعات دقیقی از قیمت این دستگاه وجود ندارد و همه چیز در این مورد در حد شایعه است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال