گوشی Gionee M6S Plus چهارم اردیبهشت‌ماه رسماً معرفی می‌شود

گرچه هنوز به طور کامل یک‎ سال از تاریخ معرفی رسمی گوشی‎های M6 و M6 Plus نمی‎گذرد، به نظر می‎رسد که شرکت Gionee بیشتر نمی‎تواند صبر کند و قصد دارد اردیبهشت‎ماه از گوشی M6 Plus رونمایی کند. این شرکت چینی شروع به ارسال دعوت‎‎نامه برای حضور افراد در مراسم رونمایی از این گوشی در تاریخ […]

گرچه هنوز به طور کامل یک‎ سال از تاریخ معرفی رسمی گوشی‎های M6 و M6 Plus نمی‎گذرد، به نظر می‎رسد که شرکت Gionee بیشتر نمی‎تواند صبر کند و قصد دارد اردیبهشت‎ماه از گوشی M6 Plus رونمایی کند. این شرکت چینی شروع به ارسال دعوت‎‎نامه برای حضور افراد در مراسم رونمایی از این گوشی در تاریخ 4 اردیبهشت‎ماه کرده است.

در تصاویر بالا و زیر می‎توانید بسته‎بندی رسمی این دعوت‎نامه را دریافت کنید. متاسفانه، جزئیات خاصی از مشخصات گوشی M6S Plus مطرح نشده است. گرچه، وجود یک حسگر اثرانگشت (طبق تصویر بالا) همان‎‎طور که ممکن است حدس بزنید، قطعی است. ما حدس می‎زنیم چیپ اختصاصی امنیتی با ده لایه حفاظت برای داده‎های شخصی که در سال 2016 جزو قابلیت‎های گوشی‎های M6 و M6 Plus بود نیز حفظ خواهد شد.

سری گوشی‎های “M” شرکت Gionee، که قبلا با نام “ماراتون” شناخته می‎شدند، همواره گوشی‎های میان‎رده با باتری‎های بسیار بزرگ بوده‎اند و به نظر ما این روند تغییر نخواهد کرد. گوشی‎ جدید M6S Plus باتری بزرگتری را جایگزین باتری 6020 میلی‎آمپرساعتی M6 Plus خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال