اعطای 20 گیگابایت اینترنت رایگان به معلمان

آذری جهرمی از اعطای 20 گیگابایت اینترنت رایگان به معلمان خبر داد. این بسته اینترنتی به عنوان یک هدیه برای معلمان زحمتکش در نظر گرفته شده است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، آذری جهرمی در صفحه شخصی خود در توئیتر از اهدای یک بسته اینترنتی 20 گیگابایتی رایگان به معلمان خبر داد. وی همچنین […]

آذری جهرمی از اعطای 20 گیگابایت اینترنت رایگان به معلمان خبر داد. این بسته اینترنتی به عنوان یک هدیه برای معلمان زحمتکش در نظر گرفته شده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، آذری جهرمی در صفحه شخصی خود در توئیتر از اهدای یک بسته اینترنتی 20 گیگابایتی رایگان به معلمان خبر داد. وی همچنین گفت: این هدیه ناقابل برای معلمان برای تشکر از زحمات آنها در تدریس به دانش آموزان در زمان تعطیلی مدارس در نظر گرفته شده است. معلمان برای دریافت این بسته اینترنت میتوانند به سایت http://ictgifts.ir مرجعه کرده و آن را دریافت کنند.

وزیر آموزش و پرورش نیز پیش از این از اینترنت رایگان برای دانش آموزان خبر داده بود که بخشی از آن برای اینترنت های ثابت انجام گرفته است. حاجی میرزایی گفته بود: از آنجائیکه معلمان نیز از طریق فضای مجازی با دانش آموزان در ارتباط هستند درخواست اینترنت رایگان برای معلمان داده شده و بزودی ترتیب اثر داده خواهد شد. اطلاع رسانی های لازم نیز در اسرع وقت انجام خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال