آیفون 7 اپل با رنگ مشکی براق مشاهده شد

قبلا خبرها و شایعات بسیار زیادی را از گوشی آیفون جدید اپل شنیده بودیم. آخرین خبرها مبنی بر آن بود که این سری از گوشی‌ها با نسخه رنگی کاملا جدیدی وارد بازار خواهند شد. اما در آخرین خبری که امروز منتشر شد شاهد آن هستیم که رنگ مشکی براق این گوشی که شباهت بسیار زیادی […]

قبلا خبرها و شایعات بسیار زیادی را از گوشی آیفون جدید اپل شنیده بودیم. آخرین خبرها مبنی بر آن بود که این سری از گوشی‌ها با نسخه رنگی کاملا جدیدی وارد بازار خواهند شد. اما در آخرین خبری که امروز منتشر شد شاهد آن هستیم که رنگ مشکی براق این گوشی که شباهت بسیار زیادی به طراحی مک پرو اپل دارد در رسانه‌های خبری منتشر شده است. از طرفی انتظار می‌رود نسخه مشکی رنگ مات آن نیز به طور رسمی عرضه گردد.

سایت Macotakara امروز تصاویری را منتشر کرد که بخش شیار سیم کارت آیفون‌های جدید اپل را به رخ می‌کشد. این بخش از گوشی در پنج نسخه رنگی قابل مشاهده می‌باشد. که سه نسخه رنگی آن قبلا توسط اپل در مدل‌های قبلی عرضه شده بود. این موارد شامل رنگ‌های نقره‌ای و رزگلد و طلائی می‌باشند.

از طرفی شایعات پیشین نیز حاکی از آن است که شرکت اپل در حال جایگزین کردن نسخه خاکستری رنگ با مشکی جدیدی می‌باشد. شرکت اپل از زمان عرضه آیفون 5، هیچ گوشی دیگر را با این رنگ به بازار عرضه نکرده بود. در نتیجه این موزد خود یک تغییر بزرگ است که این رنگ در حالت براق عرضه خواهد شد. از طرفی براقی آن شباهت بسیار زیادی به ظاهر محصول Mac Pro این شرکت دارد که در سال 2013 با بازار عرضه شد. شرکت اپل در این زمینه هنوز هیچ واکنش خاصی را از خود نشان نداده است.

از طرفی شرکت اپل دیروز دعوت‌نامه خود را به منظور معرفی رسمی آیفون‌های جدید برای تاریخ هفتم ماه سپتامبر (17 شهریور ماه) ارسال کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال