آپدیت جدید سرویس جیمیل، امکانات بسیاری را برای شخصی‌سازی به همراه دارد

بسیاری از کاربران دوست دارند اینباکسی خلوت و البته با امکانات داشته باشند و برخی دیگر نیز به دنبال زیبایی بیشتر هستند. اینبار گوگل در بروزرسانی جدید خود، دسته‌ی دوم را هدف قرار داده و قصد دارد تا با آپدیت جدیدی که برای سرویس جیمیل عرضه می‌کند، دست کاربران را برای شخصی‌سازی سرویس پست الکترونیکی […]

بسیاری از کاربران دوست دارند اینباکسی خلوت و البته با امکانات داشته باشند و برخی دیگر نیز به دنبال زیبایی بیشتر هستند. اینبار گوگل در بروزرسانی جدید خود، دسته‌ی دوم را هدف قرار داده و قصد دارد تا با آپدیت جدیدی که برای سرویس جیمیل عرضه می‌کند، دست کاربران را برای شخصی‌سازی سرویس پست الکترونیکی خود بازتر گذاشته و امکانات بیشتری را پیش روی آنها قرار داد.

مهندس بخش نرم‌افزار گوگل، آقای Gaurav Vijay روز گذشته اعلام کرد که بروزرسانی جدیدی که برای جیمیل عرضه خواهد شد، کاربران می‌توانند بیش از هر زمان دیگری به شخصی‌سازی سرویس پست الکترونیک بپردارند. شاید کاربران با مشاهده‌ی این آپدیت، سال 2008 که شکل ظاهری جیمیل به صورت کلی تغییر پیدا کرد را به یاد بیاورند چرا که علاوه بر اضافه شدن تم‌های مختلف به این سرویس، شکلک‌های emoji بیشتری نیز در دسترس کاربرن خواهد بود.

گوگل اعلام کرده که حالا این امکان برای کاربران وجود دارد که بتوانند تقریبا هر بخشی از جیمیل خود را تغییر دهند. همچنین کاربران برای قرار دادن تصاویر پس‌زمینه، می‌توانند از میان صدها عکس آماده که کاربران دیگر از سراسر دنیای آنها را آپلود می‌کنند، استفاده کرده و یا در صورت تمایل، عکس دلخواه خود را قرار دهند. ابزار جدیدی که برای جیمیل در نظر گرفته شده است نیز این امکان را برای کاربران به وجود می‌آورد تا تصاویر آپلود شده‌ی خود را به شیوه‌ی دلخواه ویرایش کنند.

مهندسین گوگل از روز گذشته در حال آپدیت این سرویس هستند و شاید کمی طول بکشد که فرایند بروزرسانی تکمیل گردد. اگر شما نیز از کاربران جیمیل هستید و تغییرات جدید را مشاهده کردید، می‌توانید در بخش نظرات اعلام کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال