قابلیت پس گرفتن ایمیل فرستاده شده در جیمیل فعال شد

حتما تا به حال برای شما پیش آمده که هنگام فرستادن ایمیل خاصی دچار اشتباهی شده باشید یا همان ایمیل را برای فرد دیگری فرستاده باشید. گوگل به تازگی قابلیت پس گرفتن ایمیل فرستاده شده را در سرویس ایمیل خود فعال کرده است. از این به بعد اگر بعد از فرستادن ایمیل خود، خواهان کنسل […]

حتما تا به حال برای شما پیش آمده که هنگام فرستادن ایمیل خاصی دچار اشتباهی شده باشید یا همان ایمیل را برای فرد دیگری فرستاده باشید. گوگل به تازگی قابلیت پس گرفتن ایمیل فرستاده شده را در سرویس ایمیل خود فعال کرده است. از این به بعد اگر بعد از فرستادن ایمیل خود، خواهان کنسل کردن آن هستید، با زدن دکمه‌ی Undo Send می‌توانید آن را پس بگیرید. تمامی کاربران جیمیل به راحتی می‌توانند از این قابلیت جدید استفاده کنند. این قابلیت چند وقتی به صورت آزمایشی اجرایی شد و حالا به صورت رسمی برای برنامه‌ی گوشی جیمیل و همچنین نسخه‌ی وب این سرویس دهنده در دسترس است.

توجه داشته باشید که برای پس گرفتن ایمیل خود باید مدت زمانی را تعیین کنید. این مدت زمان می‌تواند از 5 ثانیه تا 30 ثانیه متغیر باشد. بعد از فرستادن ایمیل مورد نظر، شما در طی این مدت زمان می‌توانید با کلیک بر روی دکمه‌ی Undo به راحتی ایمیل فرستاده شده‌ی خود را پس بگیرید. در نهایت با توجه به مدت زمانی که شما برای پس گرفتن ایمیل خود تعیین می‌کند، ایمیل مورد نظر تا پایان زمان مورد نظر فرستاده نمی‌شود.

قابلیت Undo به صورت پیش فرض غیر فعال است و برای دسترسی به آن باید این قابلیت را فعال کنید. برای انجام دادن این کار به بخش تنظیمات جیمیل خود رفته و در بخش General گزینه‌ی Undo Send را تیک بزنید. سپس مدت زمان تعیین شده را نیز انتخاب نمایید و در پایین صفحه بر روی دکمه‌ی Save کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

برای کاربران اندرویدی نیز نصب برنامه‌ی Inbox app گوگل برای فعال کردن این ویژگی ضروری می‌باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال