قابلیت الحاق استریم ویدئو به جیمیل افزوده شد

اواسط اسفند‎ماه سرویس جیمیل گوگل سرانجام پشتیبانی از الحاق ایمیل تا حداکثر 50 مگابایت را شروع کرد و روز گذشته به این کلاینت تحت وب قابلیت دیگری اضافه شده است که یقینا به این موضوع ربط دارد. در طول 15 روز آینده تمامی کاربران جیمیل قابلیت استریم ویدئو را برای الحاق ایمیل‎های خود به دست […]

اواسط اسفند‎ماه سرویس جیمیل گوگل سرانجام پشتیبانی از الحاق ایمیل تا حداکثر 50 مگابایت را شروع کرد و روز گذشته به این کلاینت تحت وب قابلیت دیگری اضافه شده است که یقینا به این موضوع ربط دارد.

در طول 15 روز آینده تمامی کاربران جیمیل قابلیت استریم ویدئو را برای الحاق ایمیل‎های خود به دست می‎آورند. به عبارتی آن‎ها برای مشاهده‎ی دانلود یک فایل ویدئویی الحاق شده در ایمیل دیگر به این کار نیازی ندارند.

به دنبال دریافت این قابلیت، الحاق ویدئویی به شکل یک تصویر بندانگشتی از ویدئو به نمایش گذاشته می‎شود. زمانی که کاربر دو مرتبه روی آن کلیک کند، محتوای آن داخل ویدئوی پلیری که بسیار مشابه با پلیر یوتیوب است، شروع به استریم می‎کند. بدین وسیله کاربر می‎تواند سرعت پخش را تنظیم کند و ویدئوها با کیفیت بهینه‎شده‎ی پیش‌‎فرض پخش می‎شوند. مشابه با همین اتفاق در گوگل درایو زمانی که کاربر روی یک ویدئو دوبار کلیک می‎کند، رخ می‎دهد. در حقیقت، قابلیت جدید زیرساختار مشابهی دارد که در عملکرد استریم ویدئوهای گوگل‎درایو و یوتیوب به کار گرفته شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال