جیمیل هم به باشگاه یک میلیاردی‌ها پیوست؛ بیش از یک میلیارد کاربر فعال

غول دنیای اینترنت، گوگل، که عهده‌دار سرویس ایمیل محبوب و بزرگ جیمیل است، به تازگی اعلام کرده تعداد کاربران فعال این سرویس از مرز یک میلیارد نفر گذشته است. این خبر را ساندار پیچای مدیرعامل گوگل در هنگام ارائه آمار میزان درآمد سه‌ماهه گذشته این شرکت اعلام کرده است. در ماه می سال گذشته در […]

غول دنیای اینترنت، گوگل، که عهده‌دار سرویس ایمیل محبوب و بزرگ جیمیل است، به تازگی اعلام کرده تعداد کاربران فعال این سرویس از مرز یک میلیارد نفر گذشته است. این خبر را ساندار پیچای مدیرعامل گوگل در هنگام ارائه آمار میزان درآمد سه‌ماهه گذشته این شرکت اعلام کرده است.

در ماه می سال گذشته در جریان برگزاری رویداد توسعه‌دهندگان I/O این شرکت، ساندرا پیچای که در آن زمان سخنگو و مدیر محصول گوگل بود، اعلام کرد که سرویس جیمیل ماهیانه بیش از 900 میلیون کاربر فعال دارد که از این سرویس مرتبا استفاده می‌کنند. این بدان معناست که کاربران جیمیل در طول 7 ماه در حدود 100 میلیون اضافه شده‌اند.

جالب است بدانید که سایر سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های اهالی ردموند نظیر جستجوگر، سیستم‌عامل اندروید، گوگل پلی، مروگر کروم، نقشه‌خوان Maps و یوتیوب هم پیش از این به باشگاه سرویس‌های دارای یک میلیارد کاربر پیوسته بودند.

گفتنی است در طی جلسه ارائه آمار و میزان درآمد گوگل، پیچای از قابلیت جدید جیمیل موسوم به Smart Reply هم رونمایی کرد که بر اساس نوع ایمیل‌های دریافتی کاربر، پاسخ مناسب را پیشنهاد می‌دهد. وی عنوان کرد این قابلیت فعلا در 10 درصد از تمام پاسخ‌های ایمیل ارسال شده از اپلیکیشن موبایل جیمیل استفاده شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال