جیمیل محدودیت حجم فایل‌های پیوستی را به 50 مگابایت افزایش داد

تاکنون، تنها امکان ارسال فایل‌های پیوست تا حداکثر 25 مگابایت در جیمیل میسر بود و حالا گوگل اعلام کرد که این مقدار به 50 مگابایت افزایش یافته است. به گفته‌ی گوگل، این افزایش تنها شامل ایمیل‌های دریافتی می‌شود و فعلا مقدار فضای فایل‌های پیوست در ایمیل‌های فرستنده همچنان بر روی 25 مگابایت باقی خواهد ماند. […]

تاکنون، تنها امکان ارسال فایل‌های پیوست تا حداکثر 25 مگابایت در جیمیل میسر بود و حالا گوگل اعلام کرد که این مقدار به 50 مگابایت افزایش یافته است. به گفته‌ی گوگل، این افزایش تنها شامل ایمیل‌های دریافتی می‌شود و فعلا مقدار فضای فایل‌های پیوست در ایمیل‌های فرستنده همچنان بر روی 25 مگابایت باقی خواهد ماند.

بنابراین، تنها کاربرانی که از سرویس‌دهنده‌های دیگر ایمیل استفاده می‌کنند می‌توانند فایل‌های پیوستی تا حداکثر حجم 50 مگابایت را برای سرویس جیمیل بفرستند و این امکان هنوز در اختیار کاربران جیمیل قرار نگرفته است. گوگل اعلام کرده که برای فایل‌های حجیم بهتر است که از سرویس Drive این شرکت استفاده بشود چرا که این سرویس، امکان اضافه کردن فایل‌ها تا حداکثر 5 ترابایت را در اختیار کاربران قرار داده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال