تصاویر گلکسی Folder 2 طلایی سامسونگ با کیفیت بالا لو رفت

با این که تقریبا نسل گوشی‌های تاشو به خاطره‌ها پیوسته است اما جالب است بدانید که شرکت سامسونگ هنوز هم در حال تولید نسخه خاصی از این سری از گوشی‌های هوشمند می‌باشد. طی ماه‌های گذشته خبرها و شایعات بسیار زیادی از نسل جدید این سری در رسانه‌های خبری منتشر شد. از انتشار اطلاعات آن در […]

با این که تقریبا نسل گوشی‌های تاشو به خاطره‌ها پیوسته است اما جالب است بدانید که شرکت سامسونگ هنوز هم در حال تولید نسخه خاصی از این سری از گوشی‌های هوشمند می‌باشد. طی ماه‌های گذشته خبرها و شایعات بسیار زیادی از نسل جدید این سری در رسانه‌های خبری منتشر شد. از انتشار اطلاعات آن در بنچمارک‌ها گرفته تا لو رفتن اطلاعاتش در وب سایت چینی تنا. در نهایت می‌توان به این نتیجه رسید که حداقل این گوشی در حال تولید بوده و در آینده می‌توان آن را در بازار ملاقات کرد. اما هم اینک تصاویری باکیفیت از این گوشی جدید منتشر شده است که اطلاعات بسیار زیادی را در احتیار ما می‌گذارد.

همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید این گوشی در بخش طراحی و تولید مراحل انتهایی را طی کرده است و از این رو مسلما در روز‌های آینده شاهد معرفی رسمی گوشی Galaxy Folder 2 سامسونگ خواهیم بود. در هر صورت با توجه به اطلاعات منتشر شده از نظر مشخصات فنی این گوشی جدید از یک نمایشگر 3.8 اینچی با دقت 480 در 800 پیکسل به همراه تراشه اسنپدراگون 425 شرکت کوالکام با حداکثر فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتزی به همراه میزان حافظه رم دو گیگابایتی، و میزان حافظه داحلی پیشفرض دو گیگابایت قابل ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی برخوردار خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی برابر با 8 مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی آن نیز از حسگر 5 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. این گوشی دارای باتری با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت بوده و از طرفی به طور پیشفرض از نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو استفاده خواهد کرد.

از نظر قیمتی نسخه قبلی این گوشی هوشمند با قیمت 250 دلار به بازار عرضه گشت. بنابراین انتظار می‌رود که این مدل جدید نیز قیمتی نزدیک به ان داشته باشد. از آن جایی که گلکسی فولدر به صورت خرده فروشی در آسیا عرضه نشد از این رو در این نسخه نیز چنین امیدی وجود ندارد. نظر شما چیست؟ آیا این گوشی تاشو جدید را خریداری خواهید کرد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال