تصویر جدیدی از گوشی +Galaxy S8 طلایی رنگ منتشر شد

با توجه به این‎که اخیرا شرکت‎های سونی و ال‎جی علاقه‎مندان به گوشی‎های هوشمند را با گوشی‎های پرچم‎دار بسیار جذابی به وجد آورده‎اند، حال تمامی چشم‎ها به واکنش سامسونگ و محصول بعدی این شرکت دوخته شده است. در طول چند ماه گذشته از زمان برگزاری مراسم کنگره جهانی موبایل، تصاویر زیادی به اصطلاح از گوشی‎های Galaxy […]

با توجه به این‎که اخیرا شرکت‎های سونی و ال‎جی علاقه‎مندان به گوشی‎های هوشمند را با گوشی‎های پرچم‎دار بسیار جذابی به وجد آورده‎اند، حال تمامی چشم‎ها به واکنش سامسونگ و محصول بعدی این شرکت دوخته شده است. در طول چند ماه گذشته از زمان برگزاری مراسم کنگره جهانی موبایل، تصاویر زیادی به اصطلاح از گوشی‎های Galaxy S8 و S8+ به بیرون درز شده است تا منطقی باشد در دهه‎ی اول فروردین‎ماه انتظار معرفی رسمی آن‎ها را داشته باشیم. گزارش‎ها به این اشاره دارند که این شرکت کره‎ای گوشی‎های خود را از همان ابتدا در رنگ‎های مختلف وارد بازار می‎کند و حال تصویر واضحی از گوشی +Galaxy S8 به رنگ طلایی (در بالا) منتشر شده است.

احتمالا تا حدی به خاطر فوت گوشی نوت 7، گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ قرار است تمام خمیده و با ابعاد بزرگ باشد. نمایشگر گوشی Galaxy S8 نمایشگر 5.8 اینچی دارد، در حالی‎که سامسونگ در مدل بزرگتر یعنی +S8 (پلاس) اندازه‎ی آن را به 6.2 افزایش خواهد داد. به خاطر نمایشگر دارای تقریبا بدون حاشیه و لبه‎های گرد، این دستگاه در مقایسه با رقبای خود بسیار بزرگ به نظر نخواهد آمد.

تصویر جدید علاوه بر رنگ گوشی +Galaxy S8 موارد دیگری را نیز به ما نشان می‎دهد. شما می‎توانید در این تصویر نگاه سریعی به قفل صفحه‎نمایش، اپلیکیشن Calss، نوار مسیریابی روی صفحه داشته باشید که به دنبال عدم حضور دکمه‎ی فیزیکی هوم کنترل اوضاع را بر عهده می‎گیرد. مدل طلایی گوشی گلکسی +S8 سامسونگ هم‎چنین در کنار Galaxy S8 عکس گرفته شده است تا چشم‎اندازی از این گوشی نیز در اختیار کاربر قرار ‎دهد.

براساس گفته‎ی آقای Ming-Chi Kuo، این نسخه‎ی طلایی هم‎چنین به همراه مدل‎هایی به رنگ‎های مشکی روشن، مشکی مات، آبی، ارغوانی، نقره‎ای و صورتی به بازار خواهد آمد. با آن‎که او حدس می‎زد که این گوشی‎ در هر هفت رنگ از تاریخ 1 اردیبهشت‎ماه در اختیار مصرف‎کنندگان قرار می‎گیرد، ولی به احتمال زیاد سامسونگ بسته به بازار فروش این دستگاه‎ را به رنگ‎های متفاوت عرضه می‎کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال