تحلیل‎گر شرکت Goldman Sachs قیمت 1000 دلاری آیفون 8 را تایید کرد

در زمستان سال گذشته بود که یکی از منابع داخلی شرکت اپل اعلام کرد که دهمین آیفون ساکنان کوپرتینو که احتمالا آیفون 8 نام خواهد گرفت قیمت بسیار بالایی خواهد داشت. بر اساس همین منبع، آیفون 8 قیمت برچسب قیمت 1000 دلاری را خواهد دید و باتوجه به تکنولوژی که بر روی این گوشی نصب […]

در زمستان سال گذشته بود که یکی از منابع داخلی شرکت اپل اعلام کرد که دهمین آیفون ساکنان کوپرتینو که احتمالا آیفون 8 نام خواهد گرفت قیمت بسیار بالایی خواهد داشت. بر اساس همین منبع، آیفون 8 قیمت برچسب قیمت 1000 دلاری را خواهد دید و باتوجه به تکنولوژی که بر روی این گوشی نصب شده، قیمت پیش‌بینی شده آن‌چنان هم دور از ذهن نیست.

آیفون 8 شرکت اپل ممکن است برای اولین بار به نمایشگری OLED مجهز شود. کاهش حاشیه‌ی نمایشگر همانند پرچم‌دار سامسونگ اپل را مجبور خواهد کرد تا سنسور اثر انگشت را در زیر شیشه‌ی نمایشگر به کار گیرد. علاوه بر این، سنسور 3 بعدی تعبیه شده در دوربین جلوی این گوشی از طرف تحلیل‌گر شرکت KGI، انقلابی توصیف شده است. تمامی این موارد باعث می‌شود تا آیفون 8 نسبت به سال‌های گذشته قیمت بسیار بیشتری را به خود ببیند.

حالا تحلیل‌گر شرکت Goldman Sachs نیز بار دیگر به قیمت 1000 دلاری آیفون اشاره کرده است. براساس گفته‌های وی، آیفون بعدی اپل با دو نسخه‌ی 128 و 256 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد که هرکدام از آن‌ها به ترتیب قیمت 999 دلاری و 1099 دلاری را خواهند داشت. در صورتی که این قیمت درست باشد، آیفون جدید اپل نسبت به آیفون 256 گیگابایتی فعلی 130 دلار گران‌تر خواهد بود. طبیعتا با معرفی آیفون جدید اپل، قیمت آیفون 7 نیز کمی کاهش خواهد یافت.

براساس گفته‌های این تحلیل‌گر، اپل در آیفون 8 به ظاهر مورد علاقه‌ی خود دست یافته و بعید به نظر می‌رسد که تغییرات آن‌چنانی را در آن به وجود آورد. از آن‌جایی که اپل آیفون‌های 4.7 و 5.5 اینچی را رونمایی کرد و سال 2016 برای اولین بار مدل پلاس آیفون را به کاربران نشان داد به نظر می‌رسد در سال جاری مدل پریمیوم آیفون 8 از اهمیت بسیار بالایی برای این شرکت برخوردار باشد.

درنهایت این تحلیل‌گر برخی از قابلیت‌های جذاب آیفون 8 را نیز منتشر کرده است. به گفته‌ی وی، آیفون 8 اپل به نمایشگری 5.8 اینچی با نمایشگری OLED مجهز خواهد شد. اپل تا می‌تواند از حاشیه‌های این نمایشگر کم خواهد کرد و تقریبا با گوشی بدون حاشیه مواجه خواهیم بود. حافظه‌های NAND/DRAM گوشی نیز به طرز محسوسی بهتر خواهند شد و چیپست A11 نیز در آیفون 8 به کار گرفته خواهد شد. علاوه بر این، انتظار می‌رود حداقل حافظه‌ی داخلی آیفون 8 از 128 گیگابایت شروع شود. درنهایت با توجه به کاهش حاشیه‌های گوشی، دیگر شاهد دکمه‌ی Home نخواهیم بود و اپل سعی می‌کند برای امنیت بیشتر از سنسورهای عنبیه‌ی چشم و اثر انگشت نیز استفاده کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال