خداحافظی همیشگی با Yahoo Groups

یاهو اعلام کرد که تا پایان ماه دسامبر یاهو گروپس برای همیشه غیر فعال خواهد شد. این سرویس از قدیم در اینترنت مورد استفاده بسیاری قرار گرفته بود. و خاطره های بسیاری از این سرویس در خاطرمان هست. اگر چه اکنون استفاده چندانی از آن نمیشود ، یاهو اعلام کرد که برای همیشه این سرویس […]

یاهو اعلام کرد که تا پایان ماه دسامبر یاهو گروپس برای همیشه غیر فعال خواهد شد. این سرویس از قدیم در اینترنت مورد استفاده بسیاری قرار گرفته بود. و خاطره های بسیاری از این سرویس در خاطرمان هست. اگر چه اکنون استفاده چندانی از آن نمیشود ، یاهو اعلام کرد که برای همیشه این سرویس از دسترس خارج خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از یاهو ، کاربران از 29 مهر دیگر قادر نخواهند بود که در این سرویس محتوای جدیدی را بارگذاری کنند. همچنین در مرحله دوم از 23 آذر کاربران دیگر نمیتوانند کلیه مطالبی که در آن ارسال و یا دریافت کرده اند ببینند و آنها برای همیشه حذف خواهد شد. یاهو لیست مطالبی را که حذف خواهد کرد شامل فایل‌ها، نظرسنجی‌ها، پیوندها، عکس‌ها، پوشه‌ها، تقویم، بانک‌های اطلاعاتی، پیوست‌ها، گفتگوها و تاریخچه پیام ها خواهد بود.

اطلاع رسانی گوگل به کاربران از آن جهت بوده است تا آنها بتوانند کلیه عکس ها ، پرونده ها و فایل های خود را ذخیره و از آن پشتیبان گیری کنند. این کار از طریق داشبورد ذخیره سازی خصوصی کاربران امکان پذیر خواهد بود. همچنین یاهو اعلام کرد که کاربران نگران اطلاعات خود نباشند . زیرا یاهو تمام مطالب را از تابلوهای بحث و گفت‌و‌گوی آنلاین خود و یاهو گروپس، حذف خواهد کرد.

البته کاربران هنوز میتوانند از طریق ایمیل با گروههای خود در ارتباط باشند و یاهو کاربرانی که هنوز تمایل به استفاده از سرویس های یاهو را دارند ، تشویق می‌کند تا این کار را از طریق ایمیل انجام دهند. دلیل این کار شرکت یاهو هنوز مشخص نشده است. شرکت یاهو در سال ۲۰۱۷ توسط Verizon با قیمت ۴/۵ میلیارد دلار خریداری شد. در اوایل سال جاری هم، Verizon با Tumblr خداحافظی کرد و آن را به Automatic ، شرکت مادر وردپرس فروخت. پس از این تاریخ بخشی از تاریخ اولیه اینترنت بطور کلی به فراموشی سپرده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال