خداحافظی با آیتونز اپل

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل (Apple Worldwide Developers Conference) ، کنفرانسی است که به شکل سالیانه در کالیفرنیا و به وسیله شرکت اپل برگزار می‌شود. WWDC، امسال (2019) از تاریخ سیزدهم خرداد شروع به فعالیت کرده و تا هفدهم خرداد ادامه می یابد. پیش از برگزاری این کنفرانس، پیشنهاداتی جهت تغییرات به منظور افزایش رفاه […]

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل (Apple Worldwide Developers Conference) ، کنفرانسی است که به شکل سالیانه در کالیفرنیا و به وسیله شرکت اپل برگزار می‌شود. WWDC، امسال (2019) از تاریخ سیزدهم خرداد شروع به فعالیت کرده و تا هفدهم خرداد ادامه می یابد. پیش از برگزاری این کنفرانس، پیشنهاداتی جهت تغییرات به منظور افزایش رفاه حال کاربران این کمپانی مطرح شده اند که از جمله مهم ترین آن ها حذف سرویس قدیمی آیتونز می باشد. بنابر این اطلاعیه، کاربران این سرویس احتمالا چند هفته فرصت دارند تا فایل های خود را از روی این سرویس بردارند و برای همیشه با آن خداحافظی کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز، اپل قصد دارد تا به سمت توسعه اپلیکیشن های مستقل جهت پخش فیلم و پادکست و موزیک حرکت کند و این گونه عنوان شده است که اپلیکیشن Apple Music در این راستا می تواند بسیاری از نیازهای کاربران را برطرف کند. با توجه به حرکت اپل به سمت تغییر و بهبود در حزه فناوری، این شرکت به این نتیجه رسیده است که ادامه حیات سرویس آیتونز توجیه منطقی نداشته و با توجه به استفاده کاربران از سرویس های دیگر مثل اسپاتیفای جهت اتصال گوشی هوشمند خود به تبلت بدون نیاز به آیتونز، دلیلی برای ماندگاری این سرویس وجود ندارد.

فعالیت دیگری که مدنظر کوپرتینویی ها در جریان این کنفرانس می باشد، بهبود و به روزرسانی چند اپلیکیشن است که از این میان می توان به اپلیکیشن Mail اشاره کرد. البته هستند افرادی که به توسعه در حوزه فناوری علاقمند نبوده و کار با اپلیکیشن ها و سرویس های قدیمی را به علت عادت ترجیح می دهند؛ اما باید توجه داشت که تغییرات جزو جدایی ناپذیر عصر تکنولوژی می باشند. تبلت هایی که به دلیل سهولت در جابجایی، جایگزین کامپیوترها می شوند. ساعت های هوشمندی که نیاز به استفاده از گوشی های هوشمند را به حداقل می رسانند و اپلیکیشن های راهنمایی که نیاز به مراجعه به بسیاری از دفاتر و ادارات را کاهش می دهند؛ به بهبود زندگی کاربران کمک می کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال