Google و Square در حال کار بر روی سرویسی جدید برای مقابله با Apple Pay!

بدون شک از زمانی که سرویس Apple Pay توسط شرکت بزرگ اپل راه اندازی شده است، سهم بسیار زیادی از خرید ها به وسیله ی کارت های اعتباری از آن اپل شده است. به همین جهت، طبق اخباری که توسط وب سایت The Information منتشر شده است، شرکت های Google و Square قصد معرفی سرویسی […]

بدون شک از زمانی که سرویس Apple Pay توسط شرکت بزرگ اپل راه اندازی شده است، سهم بسیار زیادی از خرید ها به وسیله ی کارت های اعتباری از آن اپل شده است. به همین جهت، طبق اخباری که توسط وب سایت The Information منتشر شده است، شرکت های Google و Square قصد معرفی سرویسی جدید را دارند.

اینگونه که تا این لحظه مشخص شده است، نام این سرویس Plaso خواهد بود و به کاربران سیستم عامل های اندروید اجازه خواهد داد تا به جای آنکه معامله ای را به صورت کامل انجام دهند، نام خود را اعلام کنند! متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی از اینکه این سرویس چگونه با سرویس Google Wallet سازگاری خواهد داشت، اعلام نشده است و فعلا سازندگان، در حال کار بر روی آن می باشند.

البته شکی در این نیست که گوگل تنها به دنبال کنترل و مدیریت پرداخت کاربران نیست و به وسیله ی این سرویس، قصد انجام کارهای بسیار بزرگ تری را دارد. چرا که ساعت هوشمند Apple Watch نیز به زودی عرضه خواهد شد و پشتیبانی از NFC، یکی از قابلیت های این ساعت خواهد بود که می تواند همه چیز را به یکدیگر متصل سازد و با تلفن های هوشمند آیفون نیز سازگاری کامل دارد. همچنین این ساعت هوشمند با سیستم های امنیتی ساختمان ها و سیستم های حمل و نقل عمومی نیز سازگاری خواهد داشت و این، تنها بخشی از قابلیت های سرویس اپل خواهد بود که تا این لحظه معرفی شده است.

از سوی دیگر، شایعاتی در حال منتشر شدن پیرامون شرکت Square می باشد که جالب هستند. این شرکت نیز از کمپانی های دنیای پرداخت های شبکه ای و کارت های اعتباری می باشد که نتوانست با شرکت های دیگر رقابت کند. اما به نظر می رسد Square در حال کار بر روی یک تبلت اندرویدی جدید می باشد که به منظور انجام کارهای اقتصادی و پرداخت ها ساخته خواهد شد و با تبلت های iPad نیز سازگاری کامل خواهد داشت. همچنین این شرکت قصد دارد تا بخش های دیگری را برای مقابله با اپل و سرویسش اجرا کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال