گوگل هوش مصنوعی را به چند سرویس خود مانند جی‌میل اضافه کرد

طبق اعلام گوگل پس از اضافه کردن هوش مصنوعی به برخی از سرویس های این شرکت اکنون قابلیت های ساخت متن و محتواهای صوتی و تصویری از طریق این سرویس ها امکان پذیر شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل برخی قابلیت های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرد که […]

طبق اعلام گوگل پس از اضافه کردن هوش مصنوعی به برخی از سرویس های این شرکت اکنون قابلیت های ساخت متن و محتواهای صوتی و تصویری از طریق این سرویس ها امکان پذیر شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل برخی قابلیت های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرد که می تواند مایکروسافت را به رقابت در این زمینه دعوت کند. این سرویس ها شامل اعضای خانواده workspace یعنی گوگل داکس، گوگل شیتس، گوگل اسلایدر و جی میل است.

در گوگل داکی با استفاده از هوش مصنوعی می توان به ساخت متن با خلاصه سازی پرداخت. همچنین به کاربران برای ساخت متن این سرویس ایده داده خواهد شد.

در سرویس ایمیل نیز کاربر می تواند تنها نکات مهم را یادداشت کند و سپس ایمیل بصورت خودکار آماده می‌شود. در گوگل اسلایدر نیز می توان از طریق هوش مصنوعی محتواهای صوتی و تصویری ساخت. در بیانیه گوگل مشخص است که این شرکت قصد ندارد در زمینه هوش مصنوعی از رقبا شکست بخورد. این شرکت از زمان عرضه ChatGPT و نسخه جدید بینگ به شدت زیر فشار بوده است.

در حال حاضر قابلیت های جدید گوگل هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته است. اما به گفته این شرکت ابزار نوشتن متن در گوگل داکی و جی‌میل بصورت آزمایشی در اختیار تعدادی از کاربران قرار داده میشود. همچنین قرار است قابلیت ها پی از آزمایش در دسترس عموم قرار بگیرد. هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال