گوگل ویژگی های جدیدی به اندروید و WearOS اضافه کرد

طبق اعلام گوگل طی هفته های آینده ویژگی های جدیدی به اندروید و سیستم عامل WearOS اضافه خواهد شد که به آن خواهیم پرداخت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژگی جدید اضافه شده به اندروید حالت مطالعه Reading Mode نام دارد و به کاربران در دستیابی به تجربه بهتر حین مطالعه کمک […]

طبق اعلام گوگل طی هفته های آینده ویژگی های جدیدی به اندروید و سیستم عامل WearOS اضافه خواهد شد که به آن خواهیم پرداخت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژگی جدید اضافه شده به اندروید حالت مطالعه Reading Mode نام دارد و به کاربران در دستیابی به تجربه بهتر حین مطالعه کمک میکند. با کمک این ویژگی کاربران

کاربران قادرند برخی مشخصات مانند فونت، رنگ، مشخصات خواندن متن و سرعت تماشای متن را به دلخواه تنظیم کنند. دیگر تغییر اندروید در اپلیکیشن Google TV ایجاد شد که طی آن کاربر می تواند محتوای مورد نظر را آنها با یک ضربه پخش کند. با این ویژگی امکان جستجو در گوشی حین تماشای برنامه ای در تلویزیون وجود دارد و گوشی کاربر نیز می تواند نقش کنترل از راه دور داشته باشد.

در ویژگی دیگر به نام ویجت جدید صفحه اصلی یوتیوب کاربر قادر است مستقیما به سراغ صفحه اصلی اشتراک خود برود و ویدیوهای مورد علاقه را مشاهده کند.

در برنامه WearOS نیز چند گزینه برای دسترسی به پیش نمایش سریع اپ ها اضافه شده است که از طریق آن می توان براحتی به برنامه های مانند مخاطبین، مپ و آب و هوا دسترسی داشت. در WearOS جدید برنامه آدیداس رانینگ نیز بروزرسانی شد و می تواند از دستیار صوتی پیروی کند‌. گوگل کیپ نیز پس از بروزرسانی با طاهری بهتر در دسترس قرار گرفت.

گوگل پیش از این قابلیت اشتراک گذاری کلیدهای دیجیتال با استفاده از کیف پول دیجیتال با دیگر گوشی های پیکسل و آیفون را نیز ارائه کرده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال