گوگل گزینه‌ی Watch Later را برای اعلان‌های یوتیوب به اندروید آورد

تکنولوژی زمانی می‌تواند موفق شود که تغییرات ایجاد شده درون آن را هر کسی متوجه نشود و یا به بیان دیگر هنگام استفاده از تکنولوژی این احساس را داشته باشید که این ویژگی از همان ابتدا در آن قسمت وجود داشته و بهترین راه استفاده از آن همان راهی باشد که شما در حال استفاده […]

تکنولوژی زمانی می‌تواند موفق شود که تغییرات ایجاد شده درون آن را هر کسی متوجه نشود و یا به بیان دیگر هنگام استفاده از تکنولوژی این احساس را داشته باشید که این ویژگی از همان ابتدا در آن قسمت وجود داشته و بهترین راه استفاده از آن همان راهی باشد که شما در حال استفاده هستید. گوگل نیز از همان ابتدا همین هدف را برای خود برگزیده و تلاش‌های بسیار زیادی بر روی برنامه‌های خود انجام داده تا بتواند به بهترین شکل ممکن از کاربران خود حمایت کند.

البته این بدان معنا نیست که گوگل یک شرکت کامل و محصولات این شرکت نیز بدون عیب هستند اما قطعا می‌توان به این نکته رسید که گوگل در بسیاری از مواقع باعث شده تا با استفاده از محصولاتش لبخندی شیرین را بر روی لب‌های‌مان داشته باشیم. برای مثال همین چند روز پیش بود که برنامه‌ی تقویم گوگل برای اندروید و iOS بسیار هوشمند‌تر شد و حالا نوبت برنامه یوتیوب این شرکت شده تا یک گام دیگر به پیشرفته‌تر شدن و رسیدن به تکامل بردارد.

ویژگی جدیدی به اعلان‌های اپلیکیشن یوتیوب برای اندروید اضافه شده و آن‌هم اضافه شدن دکمه‌ی Watch Later است؛ در گذشته اگر یکی از شبکه‌های یوتیوب را دنبال می‌کردید و ویدئوی جدیدی در این شبکه آپلود می‌شود تنها یک اعلان مربوط به آپلود شدن ویدئو دریافت می‌کردید. سپس با مشاهده‌ی اعلان یا در همان لحظه باید به مشاهده‌ی ویدئو می‌پرداختید یا این‌که نوتیفیکیشن نمایش داده شده را کنار بزنید و آن را فراموش کنید. حال این ویژگی جدید به کاربر این امکان را می‌دهد تا ویدئوی آپلود شده‌ توسط شبکه‌ی مورد نظر را در زمانی دیگر مشاهده کند. به هر‌حال به زودی به‌روز رسانی جدیدی برای برنامه‌ی یوتیوب اندروید منتشر می‌شود و با دریافت این به‌روز رسانی می‌توانید این گزینه را در اعلان‌های یوتیوب مشاهده کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال