گوگل قابلیت پاسخ هوشمند را به اپلیکیشن جیمیل اضافه کرد

گوگل روز گذشته اعلام کرد که قابلیت پاسخ هوشمند (Smart Reply) به نسخه‎های هم اندروید و هم iOS اپلیکیشن جیمیل خواهد آمد. اگر جزو مشترکین اپلیکیشن اینباکس یا Allo گوگل هستید، یقینا این قابلیت را در عمل مشاهده کرده‎اید. گوگل ایمیلی که دریافت می‎کنید را بررسی می‎کند و سه پاسخ سریع برای انتخاب از بین […]

گوگل روز گذشته اعلام کرد که قابلیت پاسخ هوشمند (Smart Reply) به نسخه‎های هم اندروید و هم iOS اپلیکیشن جیمیل خواهد آمد. اگر جزو مشترکین اپلیکیشن اینباکس یا Allo گوگل هستید، یقینا این قابلیت را در عمل مشاهده کرده‎اید. گوگل ایمیلی که دریافت می‎کنید را بررسی می‎کند و سه پاسخ سریع برای انتخاب از بین آن‎ها، به شما پیشنهاد می‎دهد. هرکدام در کادری در انتهای صفحه آماده برای انتخاب قرار دارند. به مرور زمان، قابلیت پاسخ هوشمند نحوه‎ی نگارش شما را یاد می‎گیرد. یعنی، در نهایت این سه‎ گزینه به نحوی خواهند بود که انگار واقعا شما آن‎ها را نوشته‎اید. با قابلیت پاسخ هوشمند، شما می‎توانید بدون استفاده از کیبورد مجازی QWERTY روی دستگاه موبایل خود به یک ایمیل پاسخ دهید (مگر این‎که خودتان چیز دیگری بخواهید).

گوگل می‎گوید که این قابلیت حال در اختیار کشورهای انگلیسی زبان قرار گرفته و در طول هفته‎های آتی مناطق جغرافیایی اسپانیایی زبان نیز آن را دریافت خواهند کرد. این قابلیت از الگوریتم یادگیری ماشینی برای به‎ یاد‎آوری شیوه‎ی گفتاری شما به عنوان مثال اگر با مبالغه (“بسیار ممنونم! این پیشنهاد بسیار عالی است و ما فوق‎العاده قدردان آن هستیم!)، یا با یک پاسخ ساده‎تر (ممنونم.) همراه شود، استفاده می‎کند و جواب مناسب را پیشنهاد می‎دهد. به یاد داشته باشید که شما همواره می‎توانید یکی از پاسخ‎های هوشمند را انتخاب و آن را ویرایش و یا به آن متن دلخواه خود را اضافه کنید. با در نظر گرفتن این‎که 12 درصد پاسخ‎ها در اپلیکیشن موبایل اینباکس با یک پاسخ هوشمند صورت می‎گیرد، اقدام صورت گرفته توسط گوگل بایستی استفاده از این قابلیت را به مراتب گسترده‎تر کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال