اعتراف گوگل به استفاده از اطلاعات کاربران در توسعه هوش مصنوعی

گوگل ظمن اعلام سیاست های حریم خصوصی خود در مورد استفاده از اطلاعات کاربران و اطلاعات عمومی آنها در فضای اینترنت برای توسعه هوش مصنوعی اعتراف کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در وبسایت خود در مورد سیاست های حریم خصوصی اطلاعاتی را منتشر کرد. این شرکت اعلام کرد گوگل با […]

گوگل ظمن اعلام سیاست های حریم خصوصی خود در مورد استفاده از اطلاعات کاربران و اطلاعات عمومی آنها در فضای اینترنت برای توسعه هوش مصنوعی اعتراف کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در وبسایت خود در مورد سیاست های حریم خصوصی اطلاعاتی را منتشر کرد. این شرکت اعلام کرد گوگل با هدف بهبود سرویس‌های خود و همچنین توسعه قابلیت‌ها و فناوری‌ها به اطلاعات کاربران نیاز دارد. به عنوان مثال از اطلاعات عمومی در دسترس برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی این شرکت استفاده می‌شود.

در وب سایت گوگلمیتوان تاریخچه تغییر سیاست‌های این شرکت را مشاهده کرد. این در است که پیش از این به جای ‌های هوش مصنوعی از مدل‌های زبانی استفاده کرده بود اکنون نیز به ساخت محصولات جدید و توسعه سرویس‌های مانند گوگل ترنسلیت بارد و ابزارهای هوش مصنوعی ابری اشاره کرده است.

در هر حال سیاست گردآوری اطلاعات گوگل و اشاره مستقیم به آن تعجب برانگیز است بسیاری از شرکت‌های فناوری اطلاعات روی سرویس‌های خود را جمع آوری می‌کنند اما گوگل تمام داده‌های قرار گرفته در فضای وب عمومی را متعلق به خود می‌داند.

گذشته انتشار عمومی یک محتوا به معنای دیده شدن عمومی آن محتوا بوده است اما اکنون تنها می‌توان در مورد اینکه این محتواها چگونه استفاده می‌شود سوال کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال