چگونه هکرها از سرویس تبلیغات گوگل AdSense برای باج‌گیری استفاده می کنند؟

سیستم تبلیغاتی گوگل به نام گوگل AdSense به عنوان سیستمی برای کسب درآمد وبسایت ها شناخته می شود. در این سیستم از طریق بنری که توسط گوگل برای وبسایت ها ارسال و در سایت به نمایش در می آید کسب درآمد میشود. تعداد بنرها و میزان کلیک روی آن، مبلغ درآمدی مشخصی را برای وب […]

سیستم تبلیغاتی گوگل به نام گوگل AdSense به عنوان سیستمی برای کسب درآمد وبسایت ها شناخته می شود. در این سیستم از طریق بنری که توسط گوگل برای وبسایت ها ارسال و در سایت به نمایش در می آید کسب درآمد میشود. تعداد بنرها و میزان کلیک روی آن، مبلغ درآمدی مشخصی را برای وب مسترها فراهم می کند.

  به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، سرویس تبلیغات گوگل AdSense به عنوان یک منبع درآمد برای وبسایت ها به شمار میرود. مانند هر سیستم درآمدزایی دیگری، این سیستم نیز ممکن است مورد سوءاستفاده قرار بگیرد. گوگل برای جلوگیری از ایجاد ترافیک غیرواقعی، سیستم هوشمندی را برای تشخیص بازدیدهای غیرواقعی فراهم کرده است. در صورت مشاهده ترافیک غیرواقعی حساب AdSense سایت غیر فعال شده و هیچ پولی پرداخت نخواهد شد.

این سیستم هوشمند گوگل به هکرها کمک می کند تا بتوانند از این طریق برای تهدید سایت ها استفاده کنند. آنها با ایجاد ترافیکی با نرخ بازگشت ۱۰۰ درصدی و IP های متغیر، حساب AdSense سایت را مسدود می کنند. هکرها از این روش برای باج گیری و تهدید استفاده می کنند. از طرفی گوگل نیز در صورت تکرار ترافیک ساختگی وبسایت مورد نظر را بطور دائم از این سیستم کسب درآمد محروم می کند. شرکت گوگل اعلام کرده برای جلوگیری از این موضوع از مکانیزم های ویژه خود استفاده خواهد کرد. گوگل از وبمسترها خواست تا باج مورد نظر را پرداخت نکنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال