کلاینت وب Google Allo طی دو ماه آینده آماده می‎شود

اپلیکیشن برقراری ارتباط Allo گوگل در حال حاضر تنها در اختیار گوشی‎های هوشمند قرار دارد، گرچه چند وقتی است که اعلام شده کلاینت تحت وب این اپ نیز به زودی ارائه می‎شود. گوگل هنوز دقیقا زمان رخ دادن این اتفاق را اعلام نکرده است. اپلیکیشن Allo برای وب در حال حاضر در مرحله‎ی تست قرار […]

اپلیکیشن برقراری ارتباط Allo گوگل در حال حاضر تنها در اختیار گوشی‎های هوشمند قرار دارد، گرچه چند وقتی است که اعلام شده کلاینت تحت وب این اپ نیز به زودی ارائه می‎شود. گوگل هنوز دقیقا زمان رخ دادن این اتفاق را اعلام نکرده است. اپلیکیشن Allo برای وب در حال حاضر در مرحله‎ی تست قرار دارد و آخرین گزارش‎ها اعلام می‎کنند که طی دو ماه آینده آماده می‎شود.

نایب رئیس مدیریت محصول گوگل نیک فاکس این خبر را در خصوص نسخه‎ی تحت وب Allo داده است. فاکس طی توئیتی اعلام کرده که او در طی هفته‎ی گذشته مشغول محک‎زدن کلاینت وب Allo بوده است و اپ مذکور عملکرد خوبی دارد.

او اشاره کرده است که این کلاینت تحت توسعه قرار دارد و آماده‎سازی آن مدت زمانی طول می‎کشد. او به سخنان خود افزوده است که پیش از آماده شدن آن برای عرضه برای عموم به “یک یا دو ماه” زمان نیاز است.

Google Allo برای وب اکثر قابلیت‎های نسخه‎ی موبایل خود را به همراه خواهد داشت. یعنی Google Assistant به همراه قابلیت‎های پاسخ هوشمند، جستجوها، گفتگوهای incognito، استیکرها و موارد متعدد دیگر در اختیار کاربر قرار می‎گیرند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال