اپلیکیشن Google Allo امکان رای‎گیری را در اختیار کاربران قرار می‎دهد

به دنبال هر آپدیت اپلیکیشن Allo گوگل، کمتر و کمتر از سرنوشت این اپلیکیشن پیام‎رسانی بد‎حال با خبر می‎شویم. گرچه قابلیت‎های جدید تا حدی به صورت منظم ارائه می‎شوند، ولی چیزی نیستند که کاربران اندک این اپلیکیشن خواسته باشند. به دنبال آخرین به‎روزرسانی جدید این اپ این روند مایوس کننده با ارائه‎ی قابلیت رای‎گیری به […]

به دنبال هر آپدیت اپلیکیشن Allo گوگل، کمتر و کمتر از سرنوشت این اپلیکیشن پیام‎رسانی بد‎حال با خبر می‎شویم. گرچه قابلیت‎های جدید تا حدی به صورت منظم ارائه می‎شوند، ولی چیزی نیستند که کاربران اندک این اپلیکیشن خواسته باشند.

به دنبال آخرین به‎روزرسانی جدید این اپ این روند مایوس کننده با ارائه‎ی قابلیت رای‎گیری به ساده‎ترین شکل ممکن، در پیش گرفته شده است.

برای رای‎گیری از افراد، کاربر می‎بایست در کادر پیام‎دهی عبارت “@yesno” و به دنبال آن یک سوال را تایپ کند. به دنبال آن نظر تمامی اعضای شرکت‎کننده در آن گفتگو به رای گذاشته می‎شود. این سیستم بسیار ساده بوده و تنها پاسخ “مثبت” و “منفی” دارد.

به دنبال ایجاد سیستم نظرخواهی، در انتهای گفتگو در بالای کادر پیام قرار می‎گیرد و تعداد رای‎ها در زمان آنی با گزینه‎ای برای بستن سیستم در هر زمان، نشان داده می‎شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال