اپلیکیشن Google Allo با قابلیت‎های جدید به‎روزرسانی شد؛ پیش‎نمایش لینک و حالت incognito برای گفتگوهای گروهی

گوگل روند ماهیانه‎ی خود را در اضافه کردن قابلیت‎ها و بهبودهای جدید به اپلیکیشن Allo ادامه می‎دهد. با  آن‎که به دنبال یکی از به‎روزرسانی‎های اخیر پشتیبانی از قابلیت Android Auto و ایموجی‎ها به این اپ آورده شد، اما نسخه‎ی جدید Allo دارای موارد بهبودیافته‎ی بیشتری است. رئیس بخش محصول Allo گوگل توئیتی در خصوص قابلیت‎های […]

گوگل روند ماهیانه‎ی خود را در اضافه کردن قابلیت‎ها و بهبودهای جدید به اپلیکیشن Allo ادامه می‎دهد. با  آن‎که به دنبال یکی از به‎روزرسانی‎های اخیر پشتیبانی از قابلیت Android Auto و ایموجی‎ها به این اپ آورده شد، اما نسخه‎ی جدید Allo دارای موارد بهبودیافته‎ی بیشتری است.

رئیس بخش محصول Allo گوگل توئیتی در خصوص قابلیت‎های جدید این اپ اندرویدی ارسال کرده است که در آخرین آپدیت خود به آن‎ها مجهز می‎شود. مهم‎ترین تغییر به نظر می‎رسد در اختیار گذاشتن قابلیت گرفتن نسخه‎ی پشتیبانی از گفتگوها و بازگردانی آن‎ها در هر زمان لازم به کاربران است.

مورد دوم این‎که این اپ حالت incognito را برای گفتگوهای گروهی به دست آورده تا به دنبال آن پیام‎های گروهی تا زمانی که این قابلیت خاص فعال است، ذخیره نشود. آخرین مورد اضافه شده به این اپ پیش‎نمایش لینک‎ها است که به کاربران Allo اجازه می‎دهد مستقیما از داخل خود گفتگو پیش‎نمایشی از لینک ارسال شده را مشاهده کنند.

به‎روزرسانی جدید در حال حاضر در پلی‎استور گوگل منتشر شده است و اگر این اپ را نصب کرده‎اید می‎توانید نسخه‎ی جدید را دریافت کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال