گوگل قابلیت تشخیص تصادف خودرو را برای دیگر دستگاه‌های اندرویدی نیز عرضه می کند

به نظر می رسد قابلیت تشخیص تصادف خودرو Personal Safety  در آینده برای سایر دستگاه اندرویدی نیز در دسترس خواهد بود. در حال حاضر این ویژگی تنها در گوشی های پیکسل گوگل وجود دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل برای اپلیکیشن Personal Safety  در دستگاه های پیکسل به روز رسانی جدیدی […]

به نظر می رسد قابلیت تشخیص تصادف خودرو Personal Safety  در آینده برای سایر دستگاه اندرویدی نیز در دسترس خواهد بود. در حال حاضر این ویژگی تنها در گوشی های پیکسل گوگل وجود دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل برای اپلیکیشن Personal Safety  در دستگاه های پیکسل به روز رسانی جدیدی را منتشر کرده است. با بررسی کدهای این آپدیت مشخص شد احتمالاً دیگر گوشی‌های اندرویدی نیز می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند.

در این بررسی مشخص شد اپلیکیشن Personal Safety  با نام nonpixel همراه است که نشان دهنده استفاده از این قابلیت در دیگر دستگاه‌های اندرویدی خواهد بود. این ویژگی که هم اکنون تنها مختص دستگاه های پیکسل گوگل است می‌تواند با استفاده از حسگرهای حرکتی و صدای محیط تصادف خودرو را تشخیص دهد. با تشخیص تصادف کاربر باید نسبت به صدای پخش شده در مورد اینکه به کمک نیاز دارد یا خیر پاسخ دهد. در صورت عدم پاسخگویی نیز با فوریت های پزشکی تماس برقرار خواهد شد. سپس با به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی کاربر کمک های پزشکی برای وی ارسال میشود.

از مهم‌ترین ویژگی این قابلیت این است که می تواند حتی در حالت بدون استفاده نیز تصادف خودرو را تشخیص دهد. البته هنوز گوگل جزئیاتی در مورد ارائه این قابلیت برای سایر دستگاه های اندرویدی منتشر نکرده است. احتمال دارد این قابلیت تنها برای تعداد محدودی از دستگاه‌های اندرویدی فعال شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال