گوگل،آمازون و اپل در یک پروژه ۵ ساله امنیت اینترنت اشیاء با هم همکاری می کنند

قرار است شرکت‌هایی چون گوگل آمازون و اپل در یک پروژه امنیت اینترنت اشیا با هم همکاری کنند. این پروژه با بودجه فدرال پشتیبانی خواهد شد.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پروژه امنیت و حریم شخصی در چرخه زندگی برای محیط های مصرف کننده با همکاری شرکت های آمازون گوگل و اپل […]

قرار است شرکت‌هایی چون گوگل آمازون و اپل در یک پروژه امنیت اینترنت اشیا با هم همکاری کنند. این پروژه با بودجه فدرال پشتیبانی خواهد شد.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پروژه امنیت و حریم شخصی در چرخه زندگی برای محیط های مصرف کننده با همکاری شرکت های آمازون گوگل و اپل با بودجه ۱۰ میلیون دلاری از بنیاد علوم ملی آمریکا و با کمک دولت فدرال انجام خواهد شد. طی تحقیقات دانشگاه دارتموث حدود ۶۶ درصد از خانه های ایالات متحده از اینترنت اشیا استفاده می کنند این موضوع باعث شده است تا حفظ امنیت و حریم شخصی به موضوع مهمی تبدیل شود.

 حفظ امنیت اینترنت اشیا در گزارشی که شرکت امنیت سایبری بیت سایت منتشر کرد به خوبی نشان داده شده است. این شرکت بیان کرد که حدود ۴۵ درصد شرکت ها در معرض خطر بد افزار ها قرار دارند. زیرا کارمندان آن ها که درخانه دورکاری میکنند به طور مشترک در حال استفاده از وای فای ای هستند که دستگاه‌های هوشمند نیز به آن متصل است شرکتهایی نظیر آی بی ام، سامسونگ اینتل، موسسه ملی استاندارد و فناوری و چندین شرکت دیگر نیز قرار است با این پروژه همکاری کنند در این پروژه شرکت ها مسئولیت بیشتری را در زمینه محافظت از اطلاعات مشتریان خواهند پذیرفت و نقش حفاظتی شرکت ها نسبت به قبل بیشتر خواهد شد. در این پروژه سعی شده است تا مدلی پیشنهاد شود که در آن با کسب رضایت امکان استفاده از اطلاعات فراهم شود.

تحقیقات نشان داده که امنیت ضعیف در برخی دستگاه های اینترنت اشیا همراه با حملات دیدی او اس مهاجمان بوده است دیوید کورتز از دانشگاه دارتموث در مورد تحقیق خود در این پروژه می گوید همکاری رهبران دنیای فناوری می‌تواند تاثیر بسزایی روی آینده دستگاه های مورد استفاده در خانه های هوشمند داشته باشد چنین اقدامی همچنین می تواند یک پیروزی برای مصرف کنندگان و حتی شرکت های حافظ علی مخصوصی باشد در این پروژه قرار است به کاربران آموزش هایی برای استفاده بهتر از دستگاه ها و روشهای مدیریت آنها داده شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال