گوگل زمان برگزاری مراسم I/O 2023 را اعلام کرد

طبق اعلام گوگل کنفرانس I/O 2023 این شرکت اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد. تمرکز این شرکت در این مراسم روی هوش مصنوعی خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل اعلام کرد مراسم I/O 2023 را در تاریخ ۱۸ اردیبهشت برگزار خواهد کرد. این مراسم در مقابل تعدادی از خبرنگاران برگزار […]

طبق اعلام گوگل کنفرانس I/O 2023 این شرکت اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد. تمرکز این شرکت در این مراسم روی هوش مصنوعی خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل اعلام کرد مراسم I/O 2023 را در تاریخ ۱۸ اردیبهشت برگزار خواهد کرد. این مراسم در مقابل تعدادی از خبرنگاران برگزار میشود و امکان مشاهده آنلاین آن برای همه افراد وجود دارد.

این کنفرانس با تمرکز بر توسعه دهندگان برگزار می‌شود. توجه اصلی مراسم امسال فناوری هوش مصنوعی خواهد بود. همچنین در این مراسم جدیدترین دستاوردهای این شرکت همراه با جرئیات بیشتر بارد اعلام خواهد شد. حتی ممکن است گوگل سرویس های دیگری را نیز مبتنی بر هوش مصنوعی توسعه داده و در این مراسم معرفی کند.

طبق روال هر سال گوگل در کنفرانس I/O 2023 نسخه جدید اندروید را معرفی می کند. البته پیش نمایش این سیستم عامل پیش از این در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفته بود. توسعه دهندگان با این نسخه فرایند بهینه سازی اپ ها را پیش از ورود این سیستم عامل انجام می دهند. در برخی موارد محصولات سخت افزاری نیز در این مراسم رونمایی شده است. در این صورت ممکن است گوشی میان رده پیکسل 7a و دستگاه تاشدنی پیکسل فولد نیز در این مراسم رونمایی شوند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال