گوگل نسخه 7.1.2 اندروید نوقا را منتشر کرد

با وجود این که مدت زمان زیادی از انتشار نسخه‌ی 7.1.1 اندروید نوقا نمی‌گذرد گوگل برای رفع مشکلات و باگ‌های این نسخه از سیستم‌عامل محبوب خود، نسخه‌ی 7.1.2 اندروید نوقا را منتشر کرد. به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل اندروید قرار است طی ماه‌های‌ آینده برای برخی از گوشی‌های‌هوشمند منتشر شود. در ابتدا، نسخه‌ی آزمایشی این به‌روزرسانی برای […]

با وجود این که مدت زمان زیادی از انتشار نسخه‌ی 7.1.1 اندروید نوقا نمی‌گذرد گوگل برای رفع مشکلات و باگ‌های این نسخه از سیستم‌عامل محبوب خود، نسخه‌ی 7.1.2 اندروید نوقا را منتشر کرد.

به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل اندروید قرار است طی ماه‌های‌ آینده برای برخی از گوشی‌های‌هوشمند منتشر شود. در ابتدا، نسخه‌ی آزمایشی این به‌روزرسانی برای گوشی‌های پیکسل و برخی از گوشی‌های نکسوس این شرکت منتشر شده و حالا گوگل قرار است نسخه‌ی رسمی آن را برای گوشی‌های نام برده منتشر کرد.

به گفته‌ی گوگل، اندروید 7.1.2 تمرکز اصلی خود را بر روی رفع مشکلات و باگ‌های نسخه‌ی قبل قرار داده است بنابراین نمی‌توانیم انتظار روی کارآمدن ویژگی جدیدی را در این نسخه از سیستم‌عامل داشته باشیم. نکته‌ی جالب، عدم دریافت این به‌روزرسانی برای دو محصول نکسوس گوگل است؛ گوگل بیان کرده که دو محصول نکسوس این شرکت یعنی نکسوس 6 و نکسوس 9 این به‌روزرسانی را دریافت نخواهند کرد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال